{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

Alan j
Alan j
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 6

Suzuki SV 650 S {{forumTopicSubject}}

Hvis man nu ville købe sig en mc mere og kigger på en Suzuki SV 650 S er der så noget i mener man skal kigge efter da den er brugt. Jeg køre normalt Honda så kender ikke noget til den model.
Andres erfaring er velkommen.
På forhånd tak
Alan

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki SV 650 S
  • #2   25. jul 2014 Søren: kommer vel helt an på hvilken Honda det er smiley

En SV650 er en fin maskine, men vil nok mene det er mere til nybegyndere end hvis du har kørt MC noget tid smiley

• Alan j
    Alan j Tilmeldt:
    feb 2012

#3   25. jul 2014 Søren læs lige hvad jeg har skrevet den skal bruges som mc. nr.2

• #4   25. jul 2014 Personligt synes jeg ikke kørestillingen er så god på S modellen.. Jeg fik ondt i håndleddene ved længere tids kørsel..

Motoren og kvaliteten på cyklen kan jeg kun sige godt om, men jeg ville se efter den "nye" model med diodebaglygter og indsprøjtning..

• #5   25. jul 2014 Jeg har lige købt en gl. mod.fra 2001. Jeg har tidl. haft zx-6r- 1996, Honda Africa twin, Yamaha Fzr 1000, Honda Cbr 600 f2. Virago osv, osv ..Da jeg prøvede denne sv 650 var jeg solgt! Jeg syntes den kører rigtig godt/ den er dejlig at køre på. Sprød lyd, ikke så hurtig som en 1000 ccm, men perfekt til mig. (hurtig nok). Alt det bawl med at man hurtigt bliver træt af den og ønsker sig en større.. Jo hvis man syntes noget af det vigtigste ved mc kørsel er kvart mils race, og power wheelies. Jeg er nok også lidt positivt påvirket af den gode v2 lyd samt det fine bundtræk.

• #7   25. jul 2014 Kommer vel an på hvilken SV 650 man kigger på (gammel eller nuværende model). Men her i hvert fald et flot eksemplar, og til en god pris. http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/155919-suzuki-sv-650s

• #8   25. jul 2014 #7 - Jeg synes ikke det er billigt - Det er modellen uden ABS, som blev solgt for 69.900,- fra ny

Jeg ville hellere vælge denne, lidt billigere, ABS og en masse udstyr:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/MC/151130-suzuki-sv650sa

• #9   25. jul 2014 Du sige til hvis du springer på en SV1000 S i stedet for??

Jeg har en fin en til salg ;0)

• #10   25. jul 2014 Kan kun give #5 ret.
    Det er en dejlig maskine der køre fantastisk og giver en lækker bulder.
    Den er sjov at køre på, og mangler der lidt power når man er ude og lege, må man bare finde nogle lidt mindre veje. smiley

Synes dog ikke jeg personligt har savnet noget motorkraft endnu.
    Den er frisk, uden at være skræmmende. smiley

• #12   25. jul 2014 hvorfor skulle en sv være mere til nybegyndere end øvet? SKAL MAN ha en mc med 150hk hvis man er øvet...suk alt den snak om at man ikke kan få hk nok. lær at svinge i stedet, det er sq da det som er det sjove ved en mc smiley

• Alan j
    Alan j Tilmeldt:
    feb 2012

#13   6. aug 2014 smiley takker jer alle for at tage jer tid til at komme med lidt input. Begynder mc har ikke noget med hk at gøre men hvor nemt den er at håndtere og syntes denne motorcykel er noget af det nemmest jeg til dato har prøvet.
    Mange tak og forsat god asfalt til alle og pas på der ude man ved ikke hvad der er bag det næste sving.

• #14   6. aug 2014 Jeg har en K9'er, og den er jeg dælme glad for!

Frisk nok til mig - og ~215 km/t er vist rigeligt herhjemme smiley

Jeg vil dog have fuld plastik på, men det er jo bare udseende.
    Og så er jeg vild med det bulder så'en V2'er giver - med f.eks. MIVV potte smiley

Hvad der skal kigges efter, har jeg desværre ikke erfaring med endnu smiley

Kommentér på:
Suzuki SV 650 S

Annonce