{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki sv 650 S
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
    #1   16. apr 2016 Den kører fantastisk, og det skal nok blive et langt og underholdende bekendtskab.

Sørg for at få den gået ordentligt igennem sammen med en der ved noget om MC'er generelt. Den har ingen deciderede fejl, andre end hvad man kan forvente af en 17 år gammel MC.

• #3   16. apr 2016 Mange tak for svarene.
    Ja, der er rigtig mange til salg, og jeg har fundet en som sagt fra 1999, umiddelbart i fin stand. Den har kørt 45.000 km. Her kan jeg få sat fuldkåbe på, få den droslet, synet og 1 års garanti for 35.000 kr. Umiddelbart synes jeg det lyder som en fornuftig pris, men det er sgu lidt en jungle når man går på jagt efter sin første MC.
    Der ligger også det i det at jeg måske kun skal holde den i et år, da jeg så kan få en større MC, så den skulle heller ikke gerne miste så meget i værdi. Spørgsmålet er så om det er økonomisk smartere at købe en nyere og give lidt mere eller en ældre som denne. Umiddelbart ved jeg ikke hvad der holder prisen bedst?

• #4   16. apr 2016 En ny MC taber mere i værdi, end du vil opleve på en brugt SV'er. Og den du har kig på lyder ikke til at være helt urimelig i pris.
    Affjedringen på dem er til den bløde side. Bliver den opgraderet så følger du også med moderne maskiner i svingene.

• #7   16. apr 2016 Henrik: Ingen af dem du har fundet, er fra en forhandler med 1 års garanti. Ser man alene på forhandlerannoncer, så er de 35.000kr ikke en ublu pris

• #11   16. apr 2016 @10: you're right...

• #12   16. apr 2016 Forhandlergaranti er penge ud af vinduet. Køb privat.
    Jeg er selv tidligere SV ejer og købte min sv650s med fuldkåbe med 37k på tælleren til 39.000 for 3-4 år siden. Solgte sidste år til 41.500 (havde intet foretaget mig - udover at den havde kørt 10.000km længere)

SV'ere fra 2003 og frem taber faktisk næsten intet i kroner/ører da der ikke bliver spyttet flere ud på markedet. De holder værdien og er nok den cykel jeg ville sige holder prisen 100% hvis man laver en god handel og vil sælge om 1,5 eller 2 år smiley

Jeg har set fuldkåbe SV'ere med 30-45.000 km fra 2003 og frem til 35-40.000 de sidste 3-4 år.
    Jeg ville derfor klart vælge en model 03 ellere nyere kontra en 99'er til 35.000 smiley

• #13   16. apr 2016 Jeg takker for alle de gode inputs.
    Jeg kan konkludere at selve MC'en er en rigtig solid og sjov maskine.
    Jeg må så tage op til overvejelse om det skal være hos privat eller hos forhandler. Selv har jeg ikke en disse forstand på hvad man skal kigge efter, og hælder derfor nok mest til at købe hos forhandler, selvom jeg godt kan se at der er en del at spare privat. Dog risikerer man bare at købe katten i sækken hvis man ikke ved hvad man skal kigge efter, men endnu engang mange tak for hjælpen!

• #14   17. apr 2016 min 02`er gav jeg 30000 for smiley og den er jeg FANMER GLAD FOR smiley

• #15   17. apr 2016 Jeg solgte min SV 650 S (halvkåbe) fra 2005 med ca 22.000 km på bagen til 37.000 i efteråret.. Gå efter en fra 2004 eller nyere - du bliver vildt glad for den!

Men sørg lige for, at du først tager en god tur på en først... Enten elsker man eller også hader man en V2 - jeg er selv en af de første smiley

• #16   17. apr 2016 Har selv den nyere model. SV650s
    Fin maskine eneste minus er lyden fra V2'eren.

• #17   18. apr 2016 Ketil hvorfor så købe den? Jeg har kun min pga lyden haha smiley så bare endnu et plus at den rykker som ind i helvede smiley

• #18   18. apr 2016 Fordi det en solid maskine der er letkørt og god på ture. Og hader ikke lyden. Den lyder bare ikke ligeså godt som en R4 som Eks. GSX-R

havde de brugt en GSR motor på den maskine havde sne være perfekt. Med R4 lyd der designet til at arbejde lidt længere ned end GSX-R.

.

Kommentér på:
Suzuki sv 650 S

Annonce