Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  awo 425
  • #1   30. dec 2012 Hvilken stand???? hvilken sidevogn?? Prøv at kigge lidt på Ebay.de - der finder du en del AWO....
    Men er den fornuftig i stand er motorcyklen vel en 10-15kg værd og sidevognen nogenlunde det samme....

• #2   30. dec 2012 okay så er det billigt nok, der er tre stk: en touring m. sidevogn
    en touring u. sidevogn
    en sport u. sidevogn
    de kan fås til 12000- for dem alle tre så der er nok ikke noget at betænke sig på smiley

• #3   30. dec 2012 Hvis du handler dem,så husk at lægge lidt billeder ind herinde........

• #4   30. dec 2012 ok vildt nok - i tyskland eller herhjemme?? kan du sende billeder af den sidevogn til mig hvis du ikke selv er intra?? Søger en til min BK350 nemlig...

• #5   30. dec 2012 det er sådan en, og der skal nok komme masser billeder af projektet

profilbillede
  • #6   30. dec 2012 ok, du beholder den selv så?? Var det herhjemme du havde fundet dem?? Hvad med de andre maskiner - hvad skal de?? er måske lidt intra i en 425T nemlig...

• #7   30. dec 2012 ja de er fundet på nordfyn , og har alle været reg. i rumænien, regner med at lave sidevogns-maskinen, og de andre tja ved det ikke helt inu, skal i "hønsehuset" imorgen og tage billeder af dem, og regner med at de kommer hjem efter nytår en gang, og så må status over hvad der skal laves og ikke komme der, men skal nok vende tilbage med mere, syntes det er så fed en maskine den touring model

• #8   30. dec 2012 ok, giv lige lyd hvis du skal bruge adresser til stumper eller tips! ;o)

• #9   30. dec 2012 skal jeg nok , men har sonderet terrænet lidt, da den handel har taget lidt over et år
    smiley var ikke sådan lige at handle med smiley

• #10   30. dec 2012 OK - ja det er nogle gange nogle seje forhandlinger, med sådan nogle veteranmaskiner.... ha-ha....
    Skal lige se, om ikke jeg har en digital kopi af en rep. håndbog og reservedelskatalog på min arbejdspc i næste uge - det kunne jo være det kunne have interesse for dig!

• #11   30. dec 2012 ja det var sku ikke helt let he he ,hold da kæft ja det ville da exeptionelt, det ville være klasse, er bestemt meget interesseret, har fundet lidt split tegninger på nettet , men alt har interesse, så på forhånd tusind tak mvh.

• #12   30. dec 2012 Bliver spændende at se billeder af dem. Og så ,held og lykke med dem..........og husk nu billeder som arbejdet skrider frem.
    KIM

• #13   30. dec 2012 lover der skal nok komme billeder af dyrene smiley

Kommentér på:
awo 425

Annonce