1.400 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

typeattest/ registrering,afgift typeattest/ registrering,afgift

hej er ved at købe en Simson awo 425 årg 1959 , der har været registreret i rumænien hvad med type attest , registrering og afgift ,
på sådan et uhyre smiley nogen der har forstand på hvordan man griber det an og ka det lade sig gøre, den var tænk som nr 2 for sjov cykel . på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  typeattest/ registrering,afgift
  • #1   20. sep 2012 Hvis den er org. uden ombygninger skal du bare bruge den Rumænske reg.attest til syn.
    Evt en vejeseddel eller anden dok for vægte.
    Afgift er veteran sats hvis den er 34 år og fremstår i org. stand, så det er ikke mange kroner på sådan en bandit hvis det da overhovedet koster noget!

• #2   21. sep 2012 den er orig. og med sidevogn , syntes den kunne være sjov at have smiley , og åbenbart ikke mange af dem i dk på plade. og så er den speciel

• #3   21. sep 2012 MT-10 blev produceret fra 1974 til 1980. Du skal bare have den originale registreringsattest med til syn. Hvis din er fra før 1977 skal du få den registreret som veteran, så er alting meget, meget lettere. Produktionsåret står på typepladen på kronrøret bag forlygten.

• #4   21. sep 2012 peter k
    har du svært ved at læse eller spiller du bare klog??

• #5   21. sep 2012 Peter, hvad har MT-10 med sagen at gøre?

• #6   21. sep 2012 Hmm, jeg er vist kommet til at svare på et forkert spørgsmål, jeg var bombesikker på at der stod noget om MT-10.

Ellers er svaret korrekt nok, sådan en gammel svend er let at registrere hvis man har registreringsattesten, første registreringsdato og stelnummeret passer. Der skal ikke betales afgift. Man beregner 40% af nyværdien dengang, omregner efter dagens kurs, og beløb under 600 kr opkræves ikke.

Jeg spiller ikke klog, jeg er behjælpelig med svar, når folk spørger om ting jeg kender til.

Kommentér på:
typeattest/ registrering,afgift

Annonce