{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Batteri med flere ampere .
  • #1   16. aug 2012 der sker intet ved at købe et med flere AMP..... bare du holder dig til samme volt 12

mvh

• #3   16. aug 2012 Tak for hjælpen så kommer der et gele batteri på
    Er 18 AMP for meget for sådan en gammel Svend ??

• #5   16. aug 2012 Nej 18 er fint. men også unødvendigt. Du kan i praksis sikkert nøjes med en under 10 amp.

• #7   16. aug 2012 Jeg ville sg "bare" købe det her:

(link fjernet)

• #8   16. aug 2012 Sidste spørgsmål (for denne gang)
    hvad er forskellen på gel og vedligeholdesesfrit batteri ??

Og hvad er bedst ??
    Prisforskellen er så lille at det er underordnet

• #10   16. aug 2012 Tak for hjælpen og svar

Det er fedt med et seriøst forum !!

• #12   16. aug 2012 gel batteri er som ordet siger en gele inden i batteriet.
    vedligeholdsfrit er et normalt syrebatteri der har batteri syre der ligger og skvulper rundt inden i.

De er begge 2 vedligeholdsfrie, fordelen ved gel er at det kan stå på hovedet hvis du har lyst til det, også spilder det ikke hvis der skulle gå hul af det.

• #13   16. aug 2012 hmmmmmmmmmmmmmm..

lige frem på hoved kan de vist ikke tåle....... af hvad jeg ved..........

mvh

• #15   16. aug 2012 mine tøjler er som de skal være, stort set alle batterier her i nutiden er vedligeholdsfrie, de er ikke lavet til at blive åbnet og få fyldt syre på.
    Du hælder syren på når det er helt nyt, også klemmer man låget på den, også bør det holde indtil levetiden på batteriet er slut.
    derfor de hedder vedligeholdsfrie, og det er sådan facts er, det kan godt være nogen bliver nærig også brækker låget af igen og fylder væske på, fordi så kan de kører med 40% strøm på batteriet i ½år længere.

• #17   17. aug 2012 Det er nu altså rigtigt, at de fleste nye batterier ikke er beregnet til at blive åbnet og efterfyldt

• #21   17. aug 2012 self findes der syre batterier der kan fyldes op, dem der har de små skruetoppe for hver celle, det er batterier som ikke er vedligeholdsfrie.

alle dem hvor du smækker toppen på (der er ingen skruer at pille af igen) er vedligeholdsfrie, og det er den type 90% kører rundt med, er vidst kun folk med retro cykler der har de andre.

• #23   17. aug 2012 Jeg er kommet frem til at det desværre ikke var mit batteri men min tændspole
    Der er færdig.
    Men ok så fik man da skiftet batteri tændrør og hætter.

Men igen tak for hjælpen

Kommentér på:
Batteri med flere ampere .

Annonce