{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Flere + ledninger sammen {{forumTopicSubject}}

Jeg har tænkt mig at trække ekstra + ledninger til lys , bremse , baglys fra batteri med afbryder kan det gå tænker varme ledninger. Der går 2 gange + til lys , bremse , baglys. Det er en ide jeg har fået så der kommer strøm fra tænding og batteri til lys , bremse , baglys ved det er en sjov ide men har prøvet at strømmen forsvandt og er der ekstra strøm til lys , bremse , baglys så jeg stadig kan ses da jeg køre en del aften

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere + ledninger sammen
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #1   15. dec Find fejlen på dit ledningsnet. Lad være med at lave fusk og klamp for at fjerne symptomerne på at der er et problem.

• #2   15. dec Der er ingen fejl laves som sikkerhed

• #3   15. dec Er ikke helt sikker på jeg forstår spørgsmålet, men du spørger om ledningene bliver varme???
    Du skal selvfølgelig dimensionere ledningerne efter forbruger og forsikringen du sætter på.
    Hvis du dimensionerer korrekt bliver ledningerne ikke varme.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #4   15. dec #2 - Der er da en fejl, hvis sikringen bliver ved med at springe?
    Det skrev du i den første tråd du oprettede om emnet.

Det er endda en kortslutning, kan jeg sige med sikkerhed. Find fejlen og lad være med at blive ved med at lave fusk og klamp, for at fjerne symptomerne.

• #5   16. dec Tak for svar det var lige det jeg mente igen tak jeg troede at 2 plus ledninger gav kortslutning når de far til samme emne

• Martin E
    Martin E Tilmeldt:
    maj 2021

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 201
    #6   16. dec Hvis det er pga kortslutning strømmen går, så vil den også gå selvom du laver en ekstra forbindelse.

Kommentér på:
Flere + ledninger sammen

Annonce