4.018 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Per A
Per A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Afmontering afg alarm & startspærre Afmontering afg alarm & startspærre

Nogle der kan hjælpe med hvordan jeg får fjernet alarm og startspærre fra HD. Dyna Wide. Er træt af problemer med den (er eftermonteret kan jeg se), lige nu er det fjernbetjeningen den ikke reagerer på ! Har skiftet batteri på fjernkontrollen, og på cyklen også nyt og fuldt opladet, startspærren slår automatisk til efter 20 sek. ! Den skal bare væk fra den cykel...
Hvad sker der med startspærre hvis man klipper ledningerne ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afmontering afg alarm & startspærre
  • #1   14. aug 2012 og det skal "alle" andre folk så også vide ??
    mmmhhhh.
    think not.

• Per A
    Per A Tilmeldt:
    aug 2012

#2   14. aug 2012 Jens S. Forstår ikke rigtigt dit svar, men hvis du har noget fornuftigt at tilføje som andre ikke må vide er du velkommen på : byens1@gmail.com

• #3   14. aug 2012 tror bare ikke på at alle har samme gode hensigter som dig.
    og da vil det ikke være rette forum at dele det i.
    ikke for at jeg har nogle bud, men er det ikke "bare" at afmonterer den igen, hvis den driller.

• #4   14. aug 2012 det "eneste" du skal være opmærksom på ved fjernelse er at du får sat de ledninger sammen der, sikkert, er sat til start spærre delen. Er det kun larme alarm, er det bare ud med lortet. Nemmeste måde at finde ud af det på er at hive stikket af den, starter cyklen er den uden start spærre.

• #5   14. aug 2012 Hvis man er MC-tyv, opretter man vel næppe en profil herinde !?

• #6   14. aug 2012 nu var det jo ikke Per A, trådens ejer, der var ment med andre "hensigter". men der er vel flere end os "synlige" der læser med.

• #7   14. aug 2012 Det var nu heller ikke det jeg antydede smiley
    Men god pointe smiley

• #8   14. aug 2012 hvilken alarm drejer det sig om...
    er det en orginal HD arlarm som er efter monteret så kik i din indstruks bog, om hvordan du slå div ting fra... ellers kør hos forhandler og betal måske 500 kr for at få den pillet af , så det ikke skaber problemer for dig..
    er det en en uorginal...så...

mvh

• #9   14. aug 2012 Der sidder sikkert en kreds til starterrelæet samt til benzinpumpen..
    Følg ledningerne, så giver det stortset sig selv.. Har lige været turen igennem..
    Pøj pøj med det c",)

Mvh...

• #10   14. aug 2012 Hvor i landet befinder du dig??? Vil selv mene jeg er rimelig frisk til ledningsarbejde.. smiley

• Per A
    Per A Tilmeldt:
    aug 2012

#11   17. aug 2012 Tak for svarene, har afmonteret og alt virker....

Kommentér på:
Afmontering afg alarm & startspærre

Annonce