kawasaki gpx 600r, mere brummen :-) kawasaki gpx 600r, mere brummen :-)
Hej folk
Jeg er blevet den lykkelige ejer af en kawasaki gpx 600r.... Nøj en fed maskine!
MEN der sidder en uoriginal ''motard'' udstødning på... Eller det står der i hvert fald på den.
Den siger næsten intet. Den lyder faktisk som en 4 takter scooter i tomgang
Det er jo en smagssag sådan noget... Men jeg mener gerne den må lyde af lidt, uden det bliver helt overdrevet.
Men der er jo en gammel maskine, der er meget svær at få reservedele til. Kan se der finde mange udstødninger til den, på folks profiler. Men de er ikke til at skaffe mere..
Hvad kan man gøre? Har snakket med en forhandler. Han kunne ikke finde noget til sådan en gammel dame, desværre.
Er det virkelig at svejse en uoriginal potte på, eller hvordan??
Mange mange tak på forhånd!
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
Med lidt kreativitet kan denne nok mokkes på! og så er den billig
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 92
Men tak! Vil klart kigge på det!
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
jan 2007
Følger: 1 Svar: 1
Er du kommet vidre? Jeg har selv en Classic eller en "gammel dame" fed maskine! En maskine der skal køres....jeg har fundet et par nyere Potter Af mærket Barracuda fra en zx10. Jeg har valgt at mukke de gamle Potter af og få drejet 2 flanger som svejse på og jeg kan nu montere nutidens Potter fra en zx10 som er mere tilgængelige. Jeg har dog en komplet sæt fire i en med potte som passer til maskinen fre "dengng" men den lyder så godt at når jeg montere den potte føler jeg at jeg er på vej til syn. Lad os vide hvad løsning du finder på.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 92
jan 2013
Følger: 1 Svar: 4
kawasaki gpx 600r, mere brummen :-)