899 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Blink Bøvl - hjælp Blink Bøvl - hjælp

Hej MCG

Jeg har lige brug for lidt hjælp.
Jeg var ude og køre i dag (på fireblade 08 sc59) og midt på turen springer mit bagerste venstre blink (alm. pære) så jeg vender snuden hjem, men på vej hjem stopper alle blink med at virke og blinkindikatoren i spedometeret virker heller ikke.

Er der nogen der kan fortælle hvor jeg skal starte? er det sikringen der er sprunget, eller relæet der bøvler eller skal der bare en ny pære i ? (der er en lille smule fugt i det blink der er sprunget)

På forhånd tak,
Mvh Bjarke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blink Bøvl - hjælp
  • #1   11. mar 2012 lyder som blink-relæet der er stået af, siden højre heller ikke vil blinke.

• #2   11. mar 2012 kig sikringen, er det ikke den, så skift relæ'et

• #3   11. mar 2012 allright, så jeg skifter pæren, og checker sikringen og skifter den hvis den er gået.

Er det kompliceret at skifte blink-relæét ?

• #4   11. mar 2012 Nope - en af de små sorte bokse der sikkert sidder i et stik under sædet, klips,klips ud m. Gamle.. Klips, i med nyt..!
    Din manual viser sikkert hvilket relæ der er til hvad..
    Go f'nøjl's.. ;-))

• kim  l
    kim l Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 21
    #5   11. mar 2012 Blinkrele sidder mellem forlygte og kilometer tæller
    Kan være lidt træls at komme til

Mvh Kim

• #6   11. mar 2012 Jeps, blinkrelæet sidder lidt bøvlet oppe foran, behandlet i Hondas service manual kap. 20 har du den ikke, er her et par billeder -

(link fjernet)
    (link fjernet)

• #7   12. mar 2012 Tusind tak for hjælpen! - Den havde sprunget sikringen og sprang den igen da jeg skiftede den, så nu har jeg købt nye blink og det ser ud til at virke.

Nu er der en ny mindre detalje, med de nye led blink, blinker den med dobbelt hastighed mens katastrofeblink kære med normal- er det noget med det skal reguleres med en modstand eller sådan noget?

• #8   12. mar 2012 Fik googlet mig frem til en gammel tråd - så er det enten modstand eller nyt relæ.. hold op en gang bavl...

• #9   12. mar 2012 nyt relæ, så har du stadig fordelen ved LED som er mindre strøm slugende :)... ellers køb nogle blink med pære i.

• #10   12. mar 2012 Problemet er at det tager en halv dag at skille fronten ad ind til blinkerrelæ, så nu har jeg været oppe på loftet og smækket mine originale blink på.. orker ikke at skulle bruge en dag mere på det (når det nu endelig er godt vejr) smiley

Kønt er det ikke men det virker =) Så jeg tror jeg aflevere de blink tilbage til forhandleren og med tak for info om at jeg skulle have haft modstand eller relæ med....

• #11   13. mar 2012 mm, det kunne de godt have sagt i butikken, eller haft et lille skilt med det

Kommentér på:
Blink Bøvl - hjælp

Annonce