1.774 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

led blink bøvl led blink bøvl

hej jeg går og leger med min gamle Yamaha xt350 jeg har fornyeligt monteret led blink foran og det virkede perfekt med originalt relæ og originalt blink bag på. i dag kom turen så til min ebay led baglys med integrerede blink som du ser på billedet lavede jeg en hurtig installation for at teste og den virker fint men striben trækker alt stel fra en ledning både til lys og begge blinklys det har resulteret i at alle blinklys blinker samtidig ligesom havariblink med led relæ eller bare lyser alle sammen med originalt relæ jeg fatter ikke meget af det så tips og tricks til en løsning vil være meget velkommen eventuelt med links til Youtube videoer eller lignende. på forhånd tak ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  led blink bøvl
  • #1   3. maj 2017 der er kun 2 ledning til relæet

profilbillede
  • #2   3. maj 2017 lednings forklaring. Jeg tror at vis der havde været en separat stel til hvert blink havde det virker som det skulle ??

profilbillede
  • #4   3. maj 2017 Når alle lamper blinker er det ofte pæren i dit instrument bord der driller. Afmonter den og se om det hjælper smiley stel er stel, så det kan være ligegyldigt i denne her sammenhæng. Problemet opstår fordi der kan trækkes stel igennem pæren eller sådan noget.. Så der skal monteres nogen ensrettere, hvis det altså er problemet smiley

• #5   4. maj 2017 ok det vil jeg prøve lampen i instrumentbordet blinkede nemlig ikke så det kan meget vel være at du har fat i noget

• #6   4. maj 2017 Jeg har nemlig selv oplevet det. Løsningen er en ensretter på begge ledninger ved lampen hvorefter de føres sammen og der trækkes så en ny stel, her har jeg så bare forbundet den til lampen ved siden af. Hvis min løsning skulle virke, så har jeg ensretterne til at ligge. Så du fri for at vente 30 dage på eBay for en flad 5'er smiley

• #7   4. maj 2017 hvis det ikke virker med instrument pærer. så vi jeg anbefale dette relæ. jeg havde samme problem på min Suzuki gs500 og jeg havde købt et relæ ved en forhandler som skulle være et led relæ men som jeg senere og efter meget bølv fandt ud af ikke var et led relæ. Da købte jeg dette relæ og det hele virker nu og min har også kun 2 ben på relæet.

https://www.louis.de/artikel/spezial-blinkgeber-fuer-led-blinker/10033844?list=308383624&filter_article_number=10033844

• #8   4. maj 2017 Tak for svar casper du skriver at du forbinder stel til lampen ved siden af er det en af de andre i instrument bordet eller hvordan ?

• #9   4. maj 2017 #8 Jep. Jeg skal nok gi en uddybende guide hvis det altså er problemet smiley Men ud med pæren først og tjek om det hjælper.

• #10   4. maj 2017 så fik jeg pillet pæren ud og det fungere smiley jeg prøvede så at proppe en led pære i og det fungere stadig men den nye indikator pære blinker kun når jeg blinker til den ene side men det er en start. Jeg vil meget gerne høre nærmere om dit ensretter trik og købe nogle af dig.

• #11   4. maj 2017 En led er jo i princippet en ensretter og derfor fungere den, men kun i den ene side.
    Du klipper begge ledninger op til pæren, altså cirka 2-4cm fra pæren så der er lidt ledninger at lodde og klippe i. Der loddes nu en ensretter på begge ledninger således at strømmen kun kan løbe mod pæren. Enderne af ensretterne som er frie føres nu sammen så de danner en ledning, denne monteres nu på pærens plus ledning. Minus til pæren føres nu sammen med fx den fra olie lampen smiley jeg håber du forstår, ellers laver jeg en tegning.. smiley

• #12   4. maj 2017 er det her rigtigt forstået?

profilbillede
  • #13   4. maj 2017 Næsten. Den sorte ledning fra højre ensretter skal føres sammen med den røde og minus til pæren skal bare sættes direkte på smiley hvor er du fra? Kan evt komme forbi med en håndfuld ensrettere hvis jeg alligevel skal på lørdags tur nu det bliver godt vejr smiley

• #14   4. maj 2017 er det sådan her? Jeg bor i Aalborg sv men jeg har weekend vagt så jeg er først hjemme ved halv fem tiden men du er meget velkommen til at kigge forbi

profilbillede
  • #15   4. maj 2017 Ja så er der gevinst. Ved ikke hvornår jeg kører, men ellers kan jeg vel smidder dem i postkassen smiley du kan sende en besked til mig så kan vi tage den der.

Kommentér på:
led blink bøvl

Annonce