741 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

jonas k
jonas k
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Honda CB. O-ring i karburator...? Honda CB. O-ring i karburator...?

Hej MG

Jeg har ladet mig fortælle at en mør eller slidt O-ring i mine karburatore kan være grunden til at de flyder over.. Nu har jeg prøvet at skille dem ad men har desværre ikke kunne finde denne O-ring, hvor sidder den???
Svømmeren har det tilsyneladende fint og det samme med svømmernålen..
Cyklen er en Honda cb 750 k fra 81 med vakum karb.
Den har stået stille i mange år.
Andre forslag til hvad der kan være galt?

PÅ forhånd tak
Jonas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda CB. O-ring i karburator...?
  • #1   22. nov 2011 Der han måske siddet lidt snavs i nåleventilen til svømmeren. Så gør karburatoren godt ren of saml den igen. Så tror jeg den er OK igen. Hvis du vil være helt sikker, så skil det hela af igen og få den ultralydsrenset. Så er du helt sikker på, at den er ren indeni.
    ;O)

• jonas k
    jonas k Tilmeldt:
    feb 2008

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7
    #2   22. nov 2011 Tak for svaret.. Ved du evt hvor man kan få dette gjort henne?

• #3   22. nov 2011 Ikke på Fyn, men det er der sikkert andre, der har et godt bud på i Odense.
    Middelfart mc skulle kunne hjælpe dig.

• #4   22. nov 2011 Hej sådanne caburatore har gummi på spidsen af nåleventil og hvis den har været tøre i lang tid =et årstid,skal de vænnes til benzin for at være tætte igen.
    på kawasakier 900-1000 og også 650ere er der et t stykke imellem de enkelte kaburatore som bliver mindre hvis de står ubenyttede for længe.
    på gamle cb 750 1970-1976 sidder der t stykker med en lille oring mellem kaburatorene men har ikke set at de kan blive så løse at de bliver utætte.
    jeg kan ikke huske hvordan boldoren er,det er jo ikke en interesant maskine.men har haft nogle som havde stået længe og var utætte en uges tid i gamle dage.
    men du kan jo fylde kaburatorene med benzin når du har dem af og se hvor de er utætte.
    de ville også have godt af at være feks i en spand med låg fyldt benzin
    en uges tid.så alle gummi kan udvide sig igen.
    mvh kk

Kommentér på:
Honda CB. O-ring i karburator...?

Annonce