for fed blandning :-) {{forumTopicSubject}}
Vil da lige dele en en mærkelig oplevelse.
For ca to år siden fik jeg et ret voldsomt Boldor 900 projekt, og er for tiden ved at lægge sidste hånd på den.
Havde den stattet for en uge siden, efter en total renovering af motoren.
Kaboraror havde jeg haft skilt ad og renset godt og grundigt op. For mig så de ret komplette ud, men noget helt andet skulle vise sig i dag.
For at være sikker på ikke at lave lort i det hele havde jeg været meget grundig med at placerer alt på sin rette plads.
Da den var startet sidste weekend kunne den kun gå, hvis den fik pænt med omdrejninger. Den oste voldsomt, og dommen lød på for fed blandning.
Her til morgen rykker jeg det hel fra hinanden, og går det hele igennem efter Haynes bogen, og om ikke jeg får noget af et chok, da jeg opdager at der ikke er nogen tomgangsdyser i den Finder de fire dyser i en kasse, hvor de må have ligget siden projektet kom hjem til mig.
Kigger vider i bogen, og fame om ikke også der mangler fire hoved dyser
Dem finder jeg så ikke nogen steder, men så er det da godt at Pro Bike har dem hjemme 4 stk = 100,- så nu er jeg så ved al lægge sidste hånd på genmontering af hele skidttet.
Håber så bare at det hele snart lykkedes.
Skal naturligvis nok smide en video når den rulle anstændig
Mvh
Per T
Nyd solen og de gode turer der ude
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.267
Som enhver alkoholiker ved: Man lærer, så længe man har en lever!
okt 2008
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 590
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 73 Svar: 1.152
Jeg har engang glemt at montere de små gummihætter på vacumdyserne, så den kunne tage masser af luft ind. Da jeg startede den kørte den med ca 8000 rpm i tomgang! Mega chok!
for fed blandning :-)