{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

cb750 omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er endelig blevet færdig med mit projekt, dog skal jeg til at indstille motoren nu.

Når den har stået og blevet lidt varm, og jeg giver den lidt på gassen, reagere den hurtigt, men falder ekstremt langsomt ned i omdrejninger igen.

Jeg mener så det er en for fed blandning den får, men original dyse er 105, og jeg har sat 110 i da jeg har skiftet udstødning ud.
Det kan vel ikke være fordi den får meget luft når det er den vej? så ville den vel gå ud?

Mvh Rasmus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cb750 omdrejninger
  • #2   28. feb 2013 Hey MIkkel

ja lige præcis, min egen teori var bare at når den faldt meget langsomt i omdrejningerne, er det fordi den får for fed blandning.. men synes det virker underligt når den som sagt kun har 110 i.. den burde da ha' en for mager blandning når jeg netop har lavet disse ændringer.. hmm

Tak, jeg vil lige selv rode lidt med det, og så har jeg lige ham i tankerne smiley

• #4   28. feb 2013 Hvis den gik meget fed ville den ikke kunne tage rpm, du ville i stedet drukne den. Hvis du har åbne filtre og larme potte er 5 numre ikke vildt at gå op.

Falsk luft eller kabler der går stramt i bovden trækket, gas/retur kabler uden det nødvendige slup måske!?

• #5   28. feb 2013 Kunne være utætte indsugningsgummier

• #6   28. feb 2013 Okay tak, så er det lige omvendt af min teori..
    den starter super nemt, endda uden choker, og det har jeg også hørt ikke skulle være ret godt (kan dog ikke huske hvorfor)

men jeg må dyse lidt op, og prøve at tage den der fra.

er der nogle som har en god rækkefølge når man skal indstille karburatorerne fra a-b? smiley

• #7   28. feb 2013 Hvis den starter uden choker, så lyder det da som fed blanding i mine øre..

• #8   28. feb 2013 Det går tit galt med indsugningsgummiet, enten for stift/gammelt eller monteringen den er gal med.

• #9   28. feb 2013 luft skruer i grundindstilling, den ene kan du ikke justerer og så er det bare på med carb tune eller lignende og så få dem synkroniserede.

Men ja start uden choker lyder til lidt fed blanding???

Indkørring skal du have en med forstand på det til at lave, ellers er det noget med at kigge tændrør for den rigtige farve

• #10   28. feb 2013 En 120 hoved dyse til åbne filtre det virker på en cb750

• #11   28. feb 2013 Jeg synes nemlig også det virker som en fed blanding.. men jeg må prøve at dyse lidt op og se hvad der sker.. smiley

Kommentér på:
cb750 omdrejninger

Annonce