Yamaha R1 hakker under gas {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, jeg har desværre efter en tur ind til midtbyen bag på hvor min kammerat kørte, måtte indse på vejen hjem at Speedometer nålen PLUDSELIG i tomgang går fra 0 og springer op til 7, og blir der i et par sekunder og derefter gå tilbage til 0 0g gentage ovenstående,
DERUDOVER når jeg så giver den gas så det som om at når jeg vrider håndtaget om at den er ved at "drukne" når det er,
kan huske som barn hvis scooteren fik for meget luft hoppede den i det og ku ikke rigtig komme frem af ved fuld gas, det er præcis det samme jeg oplevet, jeg ANER dog ikke hvad fanden der er galt, så håber sku i kloge hoveder herude aner hva de 2 problemer er forårsagt af
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Prøv at skille ventilen ad, rens, smør med kobberfedt, smør kablerne, sammel og juster kablerne.
Det kan også være den elektriske forbindelse til servomotoren der hiver i kablerne
feb 2011
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 217
men jeg har bare ingen forstand på alt det der whatsoever
hvad vil det koste at få en mekaniker til at ordne alle disse ting ca?
tænker på arbejdstime?
jul 2007
Følger: 45 Følgere: 44 MC-er: 3 Emner: 67 Svar: 2.938
Det er ellers ikke så svært at lave selv, selvfølgelig afhænger det af skrue-evnerne
feb 2011
så det lader til jeg vidst skal have en mekaniker på den:(
så må jeg forbi Yamaha og deres hjernedøde priser
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 848
feb 2011
feb 2011
så noget må være galt, for jeg kan mærke at den ikke gir alt den kan når jeg gir den gas højere oppe i omdrejningerne....
og tidligere i dag da jeg fyrede den af i 2 gear, ku jeg mærke den gav et helt ryk i sig lige pludselig, og der viste den ingen fejl i RPM nemlig, men så halv time senere slår den til igen,
er det noget nogle af jer herinde har oplevet?
Yamaha R1 hakker under gas