Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha r1
  • #1   21. maj 2016 kan den tage høje omdringer i frigear?

• #2   21. maj 2016 Har ikke prøvet over de 8000 så lyser den nemlig.

• #3   21. maj 2016 ok. prøv og se om den kan ...
    kunne være knas time
    hvis den har hoppet en tand

• #4   21. maj 2016 Det kan det godt. Men blinker meget

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #5   21. maj 2016 Hvis du henviser til at den hvide lampe blinker, så kan man selv indstille den til hvornår det skal ske, så den kan du roligt ignorere.

At maskinen hakker, kræver noget basal fejlfinding. Start med at købe en værkstedsmanual hvis du selv skal gøre det - ellers futter du bare direkte til nærmeste værksted.

• #6   21. maj 2016 Okay tak hvordan indstiller jeg lampen.
    Hvad ville du mene jeg skulle prøve at gøre ved hakken og dårlig tomgang. Og går meget ujævnt under 4000 o

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #7   21. maj 2016 Jamen det er jo svært at sige når vi ikke ved noget om den.

Har du lige købt den?
    Er der evt servicehistorik på den? Så vil man evt kunne se hvornår tændrør sidst er skiftet.
    Er det pludselig sket at den hakker eller er det kommet gradvist?
    Hvor længe har den gjort det?
    Ryger den sort mens den gør det? Det kan man se når man kører bagved den...
    Hakker den hele tiden eller forsvinder det helt over 4000?

• #8   21. maj 2016 Har lige købt den i Tyskland. Og anden tur jeg har prøvet den begyndte det. Der er næsten lige lavet Service på den men ikke tændrør er skiftet. Ryger kun når jeg starter den ellers ikke. Og den stopper med at hakke efter 4000 og kører faktisk godt der.

• #9   21. maj 2016 er der powercommander på den

• #10   21. maj 2016 Ja det jeg 99% sikker på.

• #11   21. maj 2016 det er en box på hvor der står dynojet eller powercommander på.
    se om du kan hitte den

• #12   21. maj 2016 Det er næsten 99% sikkert det er dit batteri, specielt hvis der sidder et uoriginal batteri på.. Prøv at lade batteriet op, og så se hvordan den kører

• #13   21. maj 2016 Okay det vil jeg prøve. Men det kun en uge den har stået. Nu spøger jeg også bare fordi jeg ikke ved så meget om det. Hvorfor hakker den hvis det har noget med batteriet at gøre:)

• #14   21. maj 2016 Under 4000 rpm ca. Laver den ikke særlig meget strøm og det kan påvirke tændingen (og FI?) hvis den ikke kan få ekstra strøm fra batteriet eller taber den smule der er, ved at lade et dårligt batteri.

Lyder rimeligt med batteriet, nogle sælgere smider et gammelt på at spare de 700 kr et ordenligt koster.

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.408
    #15   21. maj 2016 Grunden til at lampen blinker så tidligt er at batteriet har været afmonteret eller flat, hold select knappen inde og sæt tænding på, bliv ved at holde den nede, og efter ca 5 sek. kan du indstille lysstyrken i instrumenterne eller skift til shift lamp, som du så kan klikke op til det du ønsker med den anden knap.

Kommentér på:
Yamaha r1

Annonce