930 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
CNC-brugere CNC-brugere
www.motorcykelgalleri.dk/grupper/cncbrugere
Jeg har lavet en gruppe, så os, der bruger CNC kan snakke samme og dele erfaringer omkring drejning, fræsning mm. Der er dog også plads til dem, der arbejder med manuelle maskiner.
Det er ikke for folk, der gerne vil have lavet stumper mm. Til gengæld kan de snakke med dem, der er medlemmer af gruppen, om de kan/vil hjælpe.
0 synes godt om
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
apr 2010
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 396
apr 2005
Følger: 39 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.768
Håber på at der kommer flere, det vil være godt med nogen at udveksle erfaringer med. Der er jo mange dygtige håndværkere herinde, og der er ting jeg gerne vil lære. Både indenfor mit eget fag, men også indenfor andre.
Jeg kan så med det samme foreslå en malergruppe og en glasfiber/kulfiber gruppe. Det kunne være fedt hvis kyndige indenfor de områder lavede grupper.
Hvis en, der er hård til at lave kulfiber skulle bruge en forbro, så var der jo en potentiel byttehandel.
Det er jo sjovest hvis man ikke altid skal have muldvarpen op.. Og finanskrisen giver heller ikke folk flere likvide midler at arbejde med, men det behøver jo ikke stoppe kreativiteten.
apr 2005
Jeg vil begrænse gruppen til at det er noget, der kan bruges i motorcykeløjemed.
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 506
Der er jo rigtigt lagt op til alt det de ikke kan li.
apr 2005
Folk har selv pligt til at sørge for at den side af sagen er i orden, så det skal ikke være et issue her. Gruppen er til for at samle viden og kompetencer indenfor det område.
Hvis nogen vil lave en gruppe for Skat skal de være velkomne:oD
apr 2005
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 61 Svar: 506
CNC-brugere