930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

CNC-brugere CNC-brugere

www.motorcykelgalleri.dk/grupper/cncbrugere

Jeg har lavet en gruppe, så os, der bruger CNC kan snakke samme og dele erfaringer omkring drejning, fræsning mm. Der er dog også plads til dem, der arbejder med manuelle maskiner.

Det er ikke for folk, der gerne vil have lavet stumper mm. Til gengæld kan de snakke med dem, der er medlemmer af gruppen, om de kan/vil hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CNC-brugere
  • #1   15. okt 2010 Det er lige som side9 pigen.. Der må man også kun kigge.... c",)

• #2   15. okt 2010 Gælder det hvis man står ved en CNC Maskine der arbejder i træ? smiley Hehe.

• #3   15. okt 2010 Præcis:oD

Håber på at der kommer flere, det vil være godt med nogen at udveksle erfaringer med. Der er jo mange dygtige håndværkere herinde, og der er ting jeg gerne vil lære. Både indenfor mit eget fag, men også indenfor andre.

Jeg kan så med det samme foreslå en malergruppe og en glasfiber/kulfiber gruppe. Det kunne være fedt hvis kyndige indenfor de områder lavede grupper.

Hvis en, der er hård til at lave kulfiber skulle bruge en forbro, så var der jo en potentiel byttehandel.

Det er jo sjovest hvis man ikke altid skal have muldvarpen op.. Og finanskrisen giver heller ikke folk flere likvide midler at arbejde med, men det behøver jo ikke stoppe kreativiteten.

• #4   15. okt 2010 Simon: Jep, hvis den kan vel fræse Cibatool/skum, og dermed lave forme til glasfiber/kulfiber?

Jeg vil begrænse gruppen til at det er noget, der kan bruges i motorcykeløjemed.

• #5   15. okt 2010 Super initiativ, men jeg er da helt sikker på at du får de største fans af gruppen hos Skat.

Der er jo rigtigt lagt op til alt det de ikke kan li.

• #6   15. okt 2010 Johnny: Tja, formålet er at finde ud af hvem der kan hvad. Så er det jo bare om at blive enige om priser, og så skrive det på selvangivelsen. Skat skal jo ikke snydes;o)

Folk har selv pligt til at sørge for at den side af sagen er i orden, så det skal ikke være et issue her. Gruppen er til for at samle viden og kompetencer indenfor det område.

Hvis nogen vil lave en gruppe for Skat skal de være velkomne:oD

• #7   15. okt 2010 Har lige undersøgt lidt, det er fint at tjene penge, op til 50k, bare man opgiver det som B-indkomst. Med andre ord er det ikke umuligt at hjælpe hinanden, og så tage en skilling for det. Så bliver Skat nok fan af os alligevel:o)

• #8   17. okt 2010 Ha ha ja det er fint med mig uanset det var bare lige så oplagt.

Kommentér på:
CNC-brugere

Annonce