{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

TL1000S erfaringer {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen

Jeg går og overvejer at skifte min CBR600 fra '87 ud med en TL1000S'er, er helt pjattet med sådan en V2'er og tror ikke jeg kan overbevise konen om at jeg skal have en SV1000N.
Er der noget specielt man skal se efter på sådan en. Det bliver nok en tysker med lidt kåbe skade, da jeg syntes den er grim og så er de billigere.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TL1000S erfaringer
  • #1   27. jul 2010 Her er en tråd der svarer på det du spørger om. Han vil skifte fra en 600f´er smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=135109

• #2   27. jul 2010 Tak, undgå '97 modellen, ellers bare det almindelige.
    Det er måske derfor det mest er '97 modeller der et tilsalg smiley

Syntes ellers jeg havde søgt i forum, men åbenbart ikke godt nok

• #3   27. jul 2010 René G Ikke noget med fuldkåbe, syntes den ser MEGET stor ud. Havde planer om et suberbike lenker kit, og måske helt uden ½ kåben

Sebastian [Odense] G Hvor på stelnummeret ser man årstallet?

• #4   27. jul 2010 Hvad skulle være problemet med en SV1000N rent "kone" mæssig?

• #5   27. jul 2010 Det link der bliver henvist til er vedr. mit spørgsmål.

Nu har jeg kørt på et TL1000S siden påske knap 8000 kilometer.

Jeg elsker dyret hvert minut jeg sidder på den, men også de minutter der skal til for at vaske og pudse osv.

Maskinen trækker helt fra bunden af, der skal ikke rodes rundt i gearkassen for at finde momont til en overhalning.

Det er ikke en bygynder cykel, men den kan sagtens køres stille og roligt, men vrider man håndtaget på den ved den godt hvad vej den skal..

Kig på priserne her i danmark inden du henter en i tyskland, syntes priserne ligger så tæt at der næsten intet er at sparrer ved en tur over grænsen

• #6   27. jul 2010 Klavs N Ja jeg har godt set de er nede under 50k, men kun for '97 modellerne smiley Men vil naturligvis hører skat og sammenligne inden jeg køber. Den anden skal også sælges/sættes tilsalg først

• #7   27. jul 2010 Der er intet galt med 97 modellerne..

Min står som original og kører som den skal..

Men hvis du finder en der har skiftet det originale Rotax dæmper system ud så er det den du skal gå efter..

Ved ikke hvad der ellers er at sige..

• #9   27. jul 2010 Pas nu lige på for på 97´er modellen er thermostat huset + thermostatet ikke lavet til vores temprature d.v.s at den aldrig bliver ordenlig varm og vil derfor køre med fed blanding. Men det er også billigt at lave.. Et thermostat hus fra en nyere model pluds thermostat.. Kender flere der har haft det problem med lige præcis 97´er

• #10   27. jul 2010 Havde en af de første modeller fra ny og den fejlede ALT - men når den kørte var den feeee. Men mon ikke de fejl ville være lavet nu på en fra de årgange. En TLR eller SV er kun 10% som en TLS.

• #11   28. jul 2010 Intet problem med 97´er modellen smiley de fleste er fikset med børnesygdommene og er de ikek så koster det ikke meget at fiske det selv. Vandpumpe, koblingsdæksen og mapping (som ellers er et fedt mapping)
    Igen en masse der har hørt et eller andet. smiley
    Der har været et par mandags modeller i 97 modllen (også de andre årgange), men der er nu meget normalt når de rlancheres en ny model. Det ses også den dag i dag på andre mærker

Kommentér på:
TL1000S erfaringer

Annonce