{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.226 visninger | Oprettet:

hjælp til hjemmelavet udstødning {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en yamaha xvs 1100 som jeg har fået et par e" rør på fra cylinder og bagud, pt er den monteret med at par almindelige potter. dette vil jeg godt lave om til 2 tomme hele vejen ud. mit problem er at når jeg piller de her potter af begynder den at "ralle" fra udstødningen i stedet for at buldre. hvordan får jeg dæmpet den en lille anelse i de rør. nogen tips??

mener der er billeder af min udstødning i min profil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til hjemmelavet udstødning
  • #1   23. maj 2010 Hvis jeg har fprstået det rigtigt: Kan du ike blot stoppe noget Rockwool, helst fra Firebatts, ind i udstødningsrørene og fastholde det med noget hønsenet? – evt. fastgjort med en skrue på undersiden et sted hvor den/de ikke ses?

• #2   23. maj 2010 Den bedste men sværeste løsning er at få fingre i noget perforeret rør i en mindre dimension til at sætte inde i røret , pakke det som en potte og få det til at fungere

• #3   24. maj 2010 den med rockwool har jeg tænkt på men bliver det ikke noget knald er der ikke for meget modstand i det. man ser dem jo tit med fri udblæsning. at det lyder af ht er en anden sag. jeg vil meget gerne slippe af med det der rallerri men buldren skal blive.planen er at lade de 2 rør som ses i min profil kører tættere sammen og skære dem lodret af lige før bagerste fodviler. beklæde dem i power rap og thats it.
    har hørt at man kan sætte sådan en bolt i med øje i den ene ende montere den et sted fra hvor den ikke ses og det skulle kunne tage det. syntes bare det virker urealistisk.

Kommentér på:
hjælp til hjemmelavet udstødning

Annonce