Første MC forslag søges {{forumTopicSubject}}
Hej MCG
da jeg endelig er kørt træt i Supermotard (bane) og vil have et eller andet til at til at tage en tur på evt en fredag aften eller en hyggetur hjem til de gamle mangler jeg et godt forslag til en god maskine.. mangler dog lige mc kortet først
og det skal siges ikke for at fornærme nogle at jeg ikke er vild med lyden af 4 cylinderede
jeg tror dog jeg er kommet så langt i søgningen jeg med sikkerhed kan sige det ikke er gamle stive HD´er. touringcykler eller motarder jeg er ude efter nok nærmere en mellemting mellem en touring og en sportscykel.. gerne noget man faktisk også gider køre på mere end en gang i ugen.. den mc jeg skal have er udelukkende til fornøjelsens skyld og ikke noget transportmiddel.. jeg har dog ingen præferencer i forhold til mærker bare det ikke er kinesisk
pt hr jeg set mig lidt lun på noget ala Suzuki GSXS 950.. allerførst var det en Triumph Thruxton.. men da der pt kun er gamle og spritnye til salg bliver det svært at vide om sådan en kunne erhverves bare tæt på mit budget men som sagt jeg er åben overfor ideer
budgettet ligger alt mellem 80-120.000 jo nyere jo bedre
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.286
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.373
Skal det være retro, så kik på en Yamaha SX 650.
Begge cykler lyder godt og kører godt og så er der ikke meget mekanisk vrøvl med dem.
Men læn dig godt tilbage og gør dig klar til at læse de næste flere 100 forslag
Første MC forslag søges