{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha sætter ud.
  • #3   18. mar 2010 Ja, det skal du ikke tænke på. Til mekaniker med den fine maskine.

• #4   18. mar 2010 er det korte hårde hurtige hak et det tændingen/tændrør
    er det bløde hak er det benzin vejen du skal tjekke

• #5   18. mar 2010 Har valgt at sætte den nye powercommander V samt alt hvad der hører til..!!! smiley

• #6   18. mar 2010 Har du også fået den rullet ind, eller har du bare valgt en tilfældigt opsætning fra nettet?

• #7   18. mar 2010 Det er ved forhandleren... så det har han styr på smiley

• #8   18. mar 2010 hvis du ikke har rullet den ind skal dette gøres .da der har været problemer med xt 660 der ikke går rigtigt som standard.
    det er lidt mærkeligt de ikke går ordentligt når man køber en ny maskine.
    min har nu rundet 47000 og har kørt på alt slags dårligt benzin og har kun været problem et par gange.
    men den skyder stadig i udstødningen og har læst at det muligvis kunne være det sekundære luftsystem(egr ventil) der kunne være årsagen til dette men da det ser ud til på tændrøret at den forbrænder ordentligt gider jeg ikke gøre noget ved det nu.
    hilsen Karl johan
    pt i Mexico

• #9   18. mar 2010 citat:
    "Det er ved forhandleren... så det har han styr på :)"

Hæ-hæ-hæ, yeah right!
    med mindre, at du har betalt for en rulning, med specifik indjustering til netop DIN maskine, så har din forhandler ikke styr på mere end at få nogle kugler i kassen på nemmeste vis!
    Desværre!

• #10   19. mar 2010 Der er godt nok mange, der er for og imod det med rullefelt.
    Mange mener at de sidste 6-7 % effekt man evt. får ved at rulle den, det er spild af penge....
    Jeg fik selv powercommander på min gamle sv'er uden at jeg fik "rulle" den, den kørte som en drøm..!!!

Kommentér på:
Yamaha sætter ud.

Annonce