998 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

TL1000R TL1000R

Jeg har lige købt min tl. jeg var ude og trille på den igår for første gNG, SKØNT. mEN JEG HAR PROBLEMER MED IGANGSÆTNINGEN. TO GANGE GIK DEN PÅ BAGHJUL FORDI JEG GA DEN LIDT FOR MEGET GAS DA JEG KOBLEDE UG. MEN GIK OGSÅ UD 5 GANGE.. FORDI JEG GAV DEN FOR LIDT. JEG SYNES AT JEG HAR MEGET SVÆRT VED AT SÆTTE ORDENTLIG IGANG.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL1000R
  • #1   18. mar 2006 nye tændrør evt. SKift benzinen ud til ny, kan jo være den er fra sidste sæson
    Du kan ligelgedes lave et strømMOD således tændrør får mere saft!

Det med baghjul gør den uanset. En TL´er skal køres med rolig gashåndtag. Det er altså ikke en 600ccm!!!

Hvornår er det den går ud? I Tomgang?

• #2   18. mar 2006 Går vel ud når han sætter igang med for lidt gas?

• #3   18. mar 2006 Den står helt fin i tomgang. det er når jeg sætter igang jeg har problemet med at finde den rigtige sammensætning af gas og koblingspunktet.

• #5   18. mar 2006 Jeg tror mest på det er koblingen, og den er hydr. kan det være at pladerne lige skal køre et par km efter den har stået stille.

• #6   18. mar 2006 Kan være fordi den glider i koblingen måske!?
    Det er et velkendt problem på TL´erne

Tag lige og tjek min profil! Der står en masse nyttigt du kan bruge

• #8   18. mar 2006 har du skiftet motorolie efer den har stået sille?

• #9   18. mar 2006 Sådan er det med 2cylindre der er du nød til at trække koblingen ind noget før end en 4cylindre ellers hakker den og går ud, på min skal koblingen ind ved 3000omd ca... det vænner man sig til. jeg gik også ud nogle gange da jeg købte min....

Ang baghjul,så er det bare godt indover tanken & så bare fuld smadder på he he

• #10   18. mar 2006 ja v2´rere skal have noget mere gas! men det gik jeg ud fra han vidst :
    Kan være det løser hans problem

Anyway. Det tog mig 800km inden jeg havde vænnet mig til min TL´er smiley
    Bandede og skældte den en del ud de første 100km

• #11   18. mar 2006 Heh jeg troede da jeg prøvede min 1gang at jeg havde glemt hvordan man kørte mc,da jeg gik ud samtlige gange,men var også vandt til at køre en 4cylindret.
    men man skal fandme passe på med de lave omdr. især hvis man er ved at dreje ,at den ikke pludslig sætter ud fordi koblingen skulle være trukket noget før...

• #12   18. mar 2006 Tak for de gode ideèr og foreslag. tror på at det er tilvænding der skal til. jeg har haft nok 30 mc igennem tiderne, de fleste r-modeller men aldrig V2.

• #13   18. mar 2006 Håber du får det til at spinde Rene smiley

Jeg kørte også af helvedes til da jeg prøvede min fars R6'er første gang... Det var så mere mine gearskift der lå 4-5000 omdrejninger for tidligt smiley

• #14   18. mar 2006 haha Stefan, ja sådan er det når man vælger r4 smiley

• #15   18. mar 2006 Nu skriver du godtnok den står fint i tomgang men hvad er fint ?? min priller skal stå noget højere i tomgang end en R4'er skal ellers kommer den også med et puuf og går i stå

• #16   18. mar 2006 rene . du lyder helt som mig da jeg i sin tid købte min tls .
    sikke en lorte maskine tænkte jeg smiley . gu er det er man skal bare vænne sig til at køre den .
    specielt var den rigtig svær at dosere når du feks holder i et lyskryds for rød og du feks skal til højre hvor du også skal holde øje med cykler jeg gik i stå konstant og det var lige før jeg gik amok på den .
    du vænner dig til den ,helt sikkert .

• #17   18. mar 2006 ups (gu er det EJ ) skulle der stå :-))

• #18   18. mar 2006 Nu har jeg været ude og trille en tur igen idag, og det gik meget bedre. røg ikke på hjul og gik ud en gang. stort

• #19   19. mar 2006 sjovt... rene--> jeg ville kunne forstå det, hvis det var omvent... "den gik på baghjul xx gange. 0 gange gik den i stå..." smiley
    Men jeg kan forstå at grunden til man ser en masse TL-s'er køre på baghjul, er åbenbart mere af nød(for ikke at gå i stå) ind af lyst smiley

• #20   21. mar 2006 tl1000r er lidt speciel at sætte igang på. men kontroler at koblingsgrebet ikke hakker/knirker. det kan også være at koblingspladerne (stålpladerne) er skæve. prøv evt at skifte til en anden olie, mc koblinger er meget afhængige af olien.

• #21   21. mar 2006 Det er sandsynligvis fordi den har hydraulisk kobling, så tager det ldit tid at vænne sig til da der ikker er voldsomt meget feedback.
    Nogle TL-R piloter skifter deres koblingssytem ud med et fra en TL-S
    TL rules !

Kommentér på:
TL1000R

Annonce