{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.511 visninger | Oprettet:

hjælp! cbr 600 går ud i tomgang! {{forumTopicSubject}}

Hey gutter og gutinder, og hvad der nu ellers måtte findes herinde. Jeg har en Honda cbr 600 fra 2000 som er begyndt at opfører sig mærkeligt sommetider. Den starter fint( det er jo en honda) men efter ca 20-30 sec begynder omdrejningingerne at falde, og efter 1 min går den bare ud. Jeg fik lavet stort eftersyn for 4000km siden, altså også justering af ventiler. Det er anden gang den gør det nu. første gang var midt i folkemidten på træf på toppen :/. Håber i kan hjælpe mig.
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp! cbr 600 går ud i tomgang!
  • #1   25. jul 2009 Det kunne tyde på karburatorerne. Prøv at tømme svømmerhusene og tjek membranerne.

• #2   25. jul 2009 En vaccum slange

• #3   25. jul 2009 jeg har lige haft noget lignende.. men det var vist noget med at min kørte på 3 cylindre engang i mellem... det var i bund området mellem 0-4000 omdrejninger... specielt i rundkørsler og når man skulle sætte igang var den træls, hostede som en fiskekutter....

Den fik federe blanding på den ene cylinder...

• #4   25. jul 2009 Gør den det både når du starter kold og varm? kan du starte den lige efter den er gået ud - gør den så det samme igen? Tænker på noget choker som hænger.

• #5   25. jul 2009 Har lige haft samme problem, hvilket skyldtes indtil flere knæk på benzinslangen, som bare bar knoglet ind på plads efter bedste beskub, samt spændebånd og karb, var ej heller spændt ordentlig til.

• #6   26. jul 2009 @ kenneth: Yes det er også i bundområdet min gør det, men så kan jeg kører den varm, og den virker som den skal. Men ligesom du skriver så lyder min også som om den går på 3 cylindre. Eller ligesom en gammel honda cb500=)

@henrik: den gør det kun når den er kold, og lige efter den er gået ud skal jeg give gas samtidig for at holde omdrejningerne oppe over 1000, ellers går den ud igen med det samme

• Fanta H
    Fanta H Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.405
    #7   26. jul 2009 Det er ikke noget med slanger, så ville det også eller især være ved kørsel, måske en synkronisering og justering af blandings skruerne, har du prøvet at hæve tomgangen ? skal gå med ca 1100 omdrejninger.

Kommentér på:
hjælp! cbr 600 går ud i tomgang!

Annonce