{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

dt 175=lort!! {{forumTopicSubject}}

har lig haft trille rundt på min dt'er(da maxien er død pt) og da den så havde stået et par timer ville lortet ikke starte, det viste sig så at den smule frost der har været har fucket tænd-spolen så den smider strømmen i stel istedet for tændrøret.. budskab: kør aldrig dt.. har aldrig oplevet noget værre..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dt 175=lort!!
  • #1   28. jan 2006 hva faen... jeg tyrorde jeg var den eneste der sad og stenede på mcg nu... nå med skål... eller noget... og ja, det er træls, det kan jg godt se
    men kom og vær glad, og mind mig ikke om alle de indlæg jeg lige har lagt... det er rent fuildesnak... min mor siger det betaler sig at være ærlig


  • #2   28. jan 2006 ja det ka jo ske med en lille brandert..;) jeg valgte at holde mig ædru da jeg sku køre hjem men endte med jeg måtte låne en skide 45 knallert.. den var så oss hurtigere end dt'eren.. skal dog ned og skifte tændspole imorgen har en og ligge som burde passe på..

  • #3   28. jan 2006 jeg spiser leverhejs.... mad!!!!! og der var ingen aldi-pizza'er jeg kunne stjele, så jeg må nøjes med rugbrøs på leverhejs, eller hvordan det nu staves... og det smager faktisk fint... ????

    held og lykke med tændspolen


  • #4   28. jan 2006 Jaja, det er vel snart sengetid... Trænger DT'eren ikke bare til lur som alle os andre?

    Allan
    Aprilia SL1000


Kommentér på:
dt 175=lort!!

Annonce