Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rizoma
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
    #2   10. okt 2008 Alt det du vil have fra Rizoma, er uden problemer og har god kvalitet og finish - så det ville jeg ikke være bange for at købe.

Men ALT hvad der indeholder dioder eller andre former for elektronik, kan Rizoma ikke lave så det kan holde - og prisen er ellers fint med deroppe...

• #3   10. okt 2008 gilles fuldt justerebare tilbagerykkere er liiiige en tand federe hvis du spørger mig . og titax eller pazzo grebklinger er mindst lige så lækre som rizoma`s . igen , hvis du spørger mig smiley .

• #4   10. okt 2008 Jeg må tilstå at jeg bestemt ikke er imponeret over Rizoma kvaliteten. Som andre er inde på så er alt der er elektronik i, noget skidt, men jeg har også set eksempler på dårlig kvalitet på andre dele. FX har min kammerat Rizoma spejle på hans Z1000, og møtrikkerne er total rustne på dem.. Det blev de på 3-4 måneder, pga det dels er noget billigt møjkrom der er brugt, og dels fordi det er logik for burhøns at møtrikker der er forkromede springer i kromen, når der kommer værktøj på, og derfor ruster.. Det BURDE have været lavet i rustfast til den pris...
    Jeg har også set andre dele hvor den sorte overflade er blevet meget hurtigt "falmet/mat" og trist at se på...

Til gengæld har de et flot design på rigtig mange af deres dele.. Den ros skal de have smiley

• #5   10. okt 2008 Dækmand.

Har du et link eller lign. på det tilbagerykker sæt du skriver om

• #6   10. okt 2008 (link fjernet)

here you go .

det er kun så du kan se . de kan købes til bedre priser i tyskland feks.

• #7   10. okt 2008 de her klinger er forresten heller ikke så tosset .
    (link fjernet)

• #8   10. okt 2008 Ja de er fede og ret specielle

• #9   10. okt 2008 Rizoma kan kun lave spejle, glem alt det andet de laver for man kan få mange andre produkter der er stærkere med flere justeringsmuligheder og federe design for billigere penge, jeg har selv kun spejlene tilbage for de andre ting var for ringe

• #10   10. okt 2008 Gleen har du bud på noget der er stærkere og federe i design

• #11   10. okt 2008 Rizoma er til styling og ikke andet , greb er langt bedre fra Pazzo og billigere. Diode blink er generalt ikke for stabile lige meget hvor de kommer fra , dog har mine Riz ikke fejlet endnu smiley
    Rizoma er design , og ikke race produkter.

• #12   11. okt 2008 Ja f.eks Gilles eller LSL, de har produkter der får Rizoma til at ligne noget fra T-svansen

• #13   11. okt 2008 Mht til Rizoma blinklys, så har jeg ikke haft nogle problemer overhovedet til trods for at jeg kører på en stærkt vibrerende en-cylindret mc i al slags vejr. Har bare fyld blinklysenderne med silikonemasse og krympeflekset ledningerne. Havde heller ikke problemer efter at den havde stået tre uger i regnen, da jeg lå syg.

Kommentér på:
Rizoma

Annonce