708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

montering af hugger montering af hugger

jeg har købt en skærm som sidder lige over hjulet, og vil høre om der er nogle der har erfaring med at montere, en sådan. Der er skruehuller i den side hvor kæden normalt sidder, men ingen i den anden side. Jeg forestiller mig beslag, et eller andet sted, men ved ikke helt hvor, og af hvilket materiale... Rustfrit stål??
nogle der har prøvet det? se evt mine billeder.

jeg synes i øvrigt at de 4 udstødninger der findes på den nye kawa z er for fede, og vil gerne høre nogle kloge hoveder, om de kan bruges på sådan en som min bandit men 750 motor fra 90??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af hugger
  • #1   27. nov 2005 Har også selv monteret en hugger på ninjaen. Du skal have lave et beslag der passer til din cykel, hvis ikke du kan bruge noget af de originale ting. Jeg lavede et beslag i rustfrit og malede derefter. Det passer fint og der ser godt ud. Husk at bruge locktight, hvis der skal gevind i beslaget. Boltene rasler nemlig hurtigt ud.

• #2   27. nov 2005 Er det nødvendigt med beslag i begge sider? Kan man ikke nøjes med den ene side, eller er den ikke stærk nok i konstruktionen til det?

Lidt offtopic, men alligevel ikke, så håber det er ok, Allan.

Hygge

P.S. Synes ikke rigtigt der er nogle billeder af huggeren på din profil, Allan?

• #3   28. nov 2005 Normalt fælger der en gevind prop med, til din huggerså er det bare at bore den ned i bagsvingeren, og sætte bolten i, så sidder den der....

held og lykke med det. det er sådan min egen er monteret.

Kommentér på:
montering af hugger

Annonce