VTR1000SP

VTR1000SP

Medlemmer: 42
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
907 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Powercommander = hugger??? Powercommander = hugger???

Hej.

Jeg har brug for lidt hjælp fra jer der kender lidt mere til montering af Powercommander end jeg gør.....
Da jeg købte min Sp1 for 2 mdr. siden fulgte der en PC II med som er monteret på cyklen med ikke tilsluttet...
Efter at ha' vænnet mig til maskinen ville jeg prøve en tur med Pc tilsluttet..så jeg tilslutter Pc på multistikkene ved motorstyreboksen og får startet op..
I opvarmningsfasen kører motoren super men efterhånden som motoren bliver varm begynder den at sætte ud ved acceleration ??? og da motortemp. når ca. 75-80 grader kan den ikke længere går i tomgang...Hvad er der galt??? håber i kan hjælpe....
Skal måske lige sige at flapper ventilen ikke er afmonteret, men det kan vil ikke give problemet med tomgang eller hvad?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Powercommander = hugger???
  • #1   7. okt 2010 Der er vel en grund til at sælger ikke havde PC'en tilsluttet, og sikkert af samme grund som du har erfaret. Enten er PC'en gået kold eller den mangler et korrekt map. Men PCII er jo en ældre sag fra starten af 2000'erne og hvor det måske er svært at finde et ordentlig map på nettet. Men mon ikke der stadig kan laves et nyt map til den på rullefelt?

Kør forbi et seriøst værksted med rullefelt, og få en sludder med dem.

• #2   7. okt 2010 Ja det har du jo nok ret i... kan du anbefale et seriøst værksted på Sjælland med erfaring i dette?

• #3   7. okt 2010 Jeg huserer i Århus området og har desværre ikke ordentligt kendskab til værksteder på sjælland. Mon ikke en af de andre gutter derovre fra kommer med nogle bud.

Ellers skal du være velkommen her i det jyske smiley

• #4   7. okt 2010 Tak :o) det er jo altid rart med lidt gæstfrihed...

• #5   8. okt 2010 Vordingborg mc skulle kunne løse dit problem og de er køreturen værd hvad angår pris/ kvalitet.

Kommentér på:
Powercommander = hugger???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce