3.725 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

carbon montering carbon montering

Hejsa

Jeg har netop fået min nye carbon hugger hjem. Men hvordan med montering!

Jeg har indtil videre låst mig til at folk limer dele på. Men vil gerne den kan tages af.
Er det noget farligt noget at give den en selvskærende skrue ned i bagsvinger. Der er allerede boret huller til kædeskærm. Så det er bare højre side der skal fast gøres.

Håber i kan hjælpe lidt på vej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  carbon montering
  • #2   5. nov 2013 Normalt bruger man de originale monterings huller / beslag som den originale hugger er monteret... Af med den gamle og på med den ny

• #3   5. nov 2013 Min Z'er er ikke født med hugger. Men kan ikke se hvad der skulle være i vejen for det jeg vil gøre. Men ønsker lige og hører folks forslag ideer eller egne erfaringer med kulfiber generelt smiley

• #4   5. nov 2013 Altså nu er carbon jo ikke farligt, så hvad er der galt med at bore et par huller så den passer som den org ?

Selvskærende skruer, laver bare et hul selv, istedet for du skal bore et.. så bor dog et par og skru den fast champ smiley kulfiber er stærkt som metal, så det skal nok holde, bare rolig smiley

• #6   5. nov 2013 Hehe. Strømførende carbon smiley er det carbotanium?

Ej har aldrig arbejdet med kul. Og ville være øv hvis det gik i stykker pga dum fejl smiley

• #8   5. nov 2013 Det er vel skide ligegyldigt når den sidder på bagsvingeren og ikke er i nærheden af en eneste ledning ? smiley

• #9   5. nov 2013 Du har hørt om popsnuts ??

• #11   5. nov 2013 Racing4fun.es : Du har fået kuller af varmen og glemt dit sprog dernede i Spanien smiley popnitter hedder det smiley

og der rivnuts, er en dum ide, for så kan du ikke skille dem igen smiley

• #13   5. nov 2013 Nu ved jeg ikk hvilket mærke du har købt, men ofte er de lidt dyrer mærker udstyret med fittings eller lign så det ikk er nødvendigt at bore, ville personligt ikk selv bore i min svingarm. Nedenstående er en carbon hugger fra Pyramid til 2011 z750

Item is in BRAND NEW condition, straight from stock.

Comes with all necessary fittings and fitting instructions.

Frequent Answers to Questions:
    There is no need to drill the swingarm. We use custom made brackets where necessary
    or utilise existing mouting points.

Our Huggers are designed to fit a standard radius tyre. Oversized tyres are NOT guaranteed to fit with this accessory.

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #14   6. nov 2013 Ja så lærte vi lige om rivnuts hva . smiley . Har lige købt et sæt, de er alle tiders, så i med dem, det kommer til at se helt originalt ud.

• #15   6. nov 2013 Holmeren!
    Der er sku da pisse koldt her nede også... vi har KUN 26 grader idag !!!

Men jo det er rivnuts, jeg mener. Dem har jeg monteret MANGE af gemmen tiden også i svinggafler uden problemer.
    Desvære findes de i mange kvaliteter, både i Alu og stål. Hvis man ellers køber de rigtig, kan de stort set ikke ødelægges (Óg montere dem korekt)

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

#16   7. nov 2013 Nu vi er ved det, kan du ikke lige give os med kolde fingre en lektion i korrekt montering.

• #17   7. nov 2013 Og evt. et sted hvor de kan købes i ordenlig kvalitet

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

#18   7. nov 2013 Lang siesta smiley

• #19   7. nov 2013 Mange tak for alle forslag og ideer. Har købt wurth rivnuts og det er super nice. Lidt dyrt men lækkert. Og skærmen sidder ordentlig og ligner noget der kunne være originalt smiley

profilbillede
  • #20   7. nov 2013 Og uden hugger...

profilbillede
Kommentér på:
carbon montering

Annonce