405 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Farve Idéer og skabeloner Farve Idéer og skabeloner

Hey alle su sammen...

nogen af jer der evt kunne hjælpe mig med lidt farve på min cykel.. eller fortæle mig hvordan man gør i photoshop cs3.. Jeg har lige sendt min pc på værksted så vil prøve at lave en når den kommer hjem igen, men har i nogen små fif..

Hvis der er nogen der vil forsøge sig kan i tage billeder en tegning jeg har lavet i mit fotoalbum "ombygning 07/08".. i er også velkommen til at tage hvilken som helst andet billede hvis det passer jer bedre..

direkte link: Http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3988

Jeg har selv tænkt på nogen alá sølv skjolde også sort stel.. evt en sort glimmer fælge med rimstrips..

Har i nogen idéer må i gerne skrive dem her eller sende billeder på min mail: Hoejer@msn.com

Tak på forhånd gutter...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farve Idéer og skabeloner
  • #1   23. jan 2008 Slet ingen?

• #2   24. jan 2008 Halløjsa

Vil gerne prøve at hjælpe - men det kræver at jeg helst har nogle store billedfiler af cyklen fra siden, så hvis du har det så må du gerne sende dem til min mail fotografen@hotmail.com. Så skal jeg prøve og se om jeg kan prøve at lave det naturtro - sølv er en svær farve at efterligne - men skal gerne give det et forsøg. Det med glimmer fælgene bliver nok til gengæld sværere men kan godt lave dem sorte - det er der ikke noget problem i.

Mvh

Lennard

• #3   24. jan 2008 Kan jeg desværre ikke da jeg sendt min computer på værksted men den kommer igen på tirsdag.. der vil jeg da lige prøve at se om jeg kan sende nogen til dig.. kunne være rigtig nice.. smiley

Kommentér på:
Farve Idéer og skabeloner

Annonce