Plastikdæksler Plastikdæksler
Hej
Er der nogen der kender til en fabrikant af bag- og sidedæksler eller findes de kun i original?
Jeg har søgt meget ihærdigt i både den blå avis, mobile.de, ebay og andre steder, men priserne virker helt urimelige for bare to stykker plastik. Nogen der har nogen gode idéer?
Jeg har begge alle dæksler, men der er knækket lidt af hvert. En til to monteringstappe er knækket på hver af sidedækslerne. Bagstykket i plastik mangler ligeså to monteringstappe.
Resten af cyklen er af tidligere ejer malet i en underlig turkisblå farve med glimmer under lakken.
Jeg er ikke meget for at sige det, men jeg mangler lidt assistance! Nogen der kender et par gode, billige sandblæserier og automalere (gerne med mulighed for at male f.eks. tank i original) i nærheden af storkøbenhavn?
Jeg bor selv omkring Bagsværd.
Undskyld ulejligheden, håber nogen har et par tips.
Mvh
Ulrik
sep 2006
Følger: 84 Følgere: 82 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 652
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 273
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.076
http://www.davidsilverspares.co.uk/cgi-bin/dss2-cgi/Catalogue.pl
mvh allan h
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.892
jan 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 5
Hej Torben, kunne du uddybe lidt med glasfiber/armeringsnet? Det er til lave nye monteringstapper?
Tak for linket, Allan. Jeg har kigget lidt på det, men er kommet i tvivl om jeg har fat i et side dæksel her eller om det er noget tredje:
"CBX550 : Side panel, Left hand - Various colours, Apply for availability (FC/FD) .... £20.00"
Left hand indikerer næsten noget styr? Men en søgning på google billedsøgning viste et par sidedæksler..
Plastikdæksler