Langærmet T-shirt i neon-gul? Langærmet T-shirt i neon-gul?
Hejsa.
Har i går været "et smut" i Randers ved Frankie's og købe et Dainese "panser" (Wave neck), da min tidligere beklædning har bestået af en Uvex rygbeskytter med 30mm skum over HELE ryggen og en jakke UDEN udluftninger. -ALT ALT for varmt om sommeren, specielt om dagen.
Stod og dryppede sved på butikkens gulv i 20 minutter inden jeg var i stand til at prøve noget som helst. Ekspedienten skaffede enda lige en ventilator jeg kunne vente foran og en kop koldt vand - Service!
Nå, turen hjem var MEGET mere behagelig, MEN.....!
Med lidt sol, insekter osv. i den net-jakke det hele sidder på, så ligner min hud en kogt hamburgerryg med både mønster og farve bagefter! ;o)
Jeg vil gerne have synligheden fra min neon-jakke tilbage.
Derfor vil jeg gerne have en let T-shirt med lange ærmer, som ikke er for tæt, til enten at tage på indenunder eller udenpå.
Noget cross-trøje, cykel-trøje eller lignende, men jeg kan ikke finde noget i langærmet udgave i neon-gul.
Har overvejet en af de mere tæt-siddende gule veste, men så mangler jeg stadig noget mod sol/insekter på armene.
Nogen idéer eller links til noget sådant?!?
Mvh
Allan B
feb 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 391
(Jeg er en stor gut og bruger normalt 2xl. Panseret er dog "kun" xl, men for at noget tøj kan gå ovenpå, så skal det nok være 3xl ?)
jan 2010
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 29
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
feb 2009
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
Man kan få cykeltrøjer med torsoen i neon gul og ærmerne i sort.
Min far har sådan til foråret når han er ude og cykle, den skulle være meget åndbar. Kan desværre ikke huske mærket, men kan evt. tjekke næste gang jeg kommer til Bornholm.
Ellers prøv i den lokale cykelpusher?
mvh
feb 2009
Langærmet T-shirt i neon-gul?