979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kåbe til gs500e Kåbe til gs500e

Efter at have kigget lidt rundt på de ældre posts er jeg stadig ikke blevet klogere... Jeg er den lykkelige ejer af en gs500e fra 03' naked, og nu har jeg tænkt mig at købe en fuldkåbe. Den skal helst være brugt, da jeg er en nærig satan. Af selvsamme grund har jeg ikke lyst til at købe noget der ikke passer eller noget hvor der skal laves alt for store ændringer osv. Så nu kommer der lige en håndfuld spørgsmål: 1: er det muligt at sætte en fuldkåbe på en gs'er som er nogle år ældre/ yngre end kåben? 2: skal en mc gensynes eller godkendes eller lignende efter en sådanne "modifikation"? 3: hvordan er det lige det foregår mht. forlygte, blinklys osv? skal der trækkes ledninger eller andet sjov og spas? Håber svaret bliver "den kan du klikke på, på 3 minutter" men hvis ikke skal I alligevel ha tak for svarende...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kåbe til gs500e
Kommentér på:
Kåbe til gs500e

Annonce