Edderkop på tank - en herfra havde?!? Edderkop på tank - en herfra havde?!?
For noget tid siden (læs: jeg kan ikke huske hvornår ) var der en herinde, der havde en edderkop malet på sin tank - en sort R6'er.. Har fundet ud af, at den profil dog ikke er her længere (eller også er kværnen bare ikke?)!
Ville godt lige høre ham, hvor han har fået lavet det skidt, for det så da faktisk RET fedt ud.. Og nu da man allerede går og planlægger sit næste projekt, er det jo godt nok at skabe sig lidt kontakter i henhold til hvad ens ønsker omkring projektet er!
Så.. Hvis du ved hvad der er blevet af den sorte R6'er, ved hvem ejeren er/var eller måske selv kender nogen, der er gode til den slags (ikke bare god som i "okay", men VIRKELIG professionel), må du godt lige smide et par ord her!
Takker!
Simon.
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 133
jan 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 133
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
Som jeg husker det, så solgte han sin R6'er i slutningen af sidste sæson, for at købe noget nyt.
Derefter slettede han sin profil
aug 2004
aug 2004
Ævs.. Ville ellers godt have snakket med ham om den edderkop!
Hvis du ved hvad der blev af R6'ern, må du MEGET gerne sige til!
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 46 Svar: 580
er det ham her der måske har fået sig et nyt efternavn?
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 130 Svar: 2.294
Ham fra Ekstrabladet er en rigtig fusker og har været meget i medierne.
Men Johnny med edderkoppen på R6'eren, er en rigtig fin gut. Har selv taget køreprøven hos ham, da han var hurtigere til at bestille dem end min forrige kørelærer.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 17 Svar: 28
skal lige sige at ja i har ret det er johnny fra hvidovre..... fin fy og har også selv taget sit kort os ham. men han ha lige været på ferie ..mødte ham i bangkok så han er nok ikke til at opdrive herinde foreløbigt da han har møg travlt.....han solgte sin r6 med edderkoppen og købte en gsx i stedet......
CHris
Edderkop på tank - en herfra havde?!?