438 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Plov (belly pan) - Hyosung GT 650 N Plov (belly pan) - Hyosung GT 650 N

Hejsa folkens

er der en der har en hyosung GT 650 N hvor han/hun har monteret en plov på ?
Jeg har bestilt en fra England og kan ikke få der til at få op ! håber en kan hjælpe med evt at sende billeder hvordan i har gjort. Kan forstå at jeg skal slibe eller skære lidt i den for at få den til at passe men syntes de beslag ikke helt giver mening. Men ja lad mig høre fra jer

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plov (belly pan) - Hyosung GT 650 N
  • Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jun 2016

MC-er: 1 Svar: 4
    #1   12. apr 2018 Prøv inde på Facebook, søg efter Hyosung klub DK, der kan du garanteret få et hurtigt svar af en masse pisse flinke mennesker smiley

• #2   12. apr 2018 Mega Nice tak for svar. Men har ikke Facebook:( det eneste jeg har er det her hah

• Kenneth L
    Kenneth L Tilmeldt:
    jun 2016

MC-er: 1 Svar: 4
    #3   12. apr 2018 Ja okay så kan jeg sgu ikke helt hjælpe da jeg ikke selv har fået anskaffet mig en plov endnu

• #4   12. apr 2018 når Oka jamen det helt fint. Men tak for hjælpen indtil videre. Altså jeg købte min fra England og skulle passe til en Hyosung men mærkeligt nok står der at man nok skal regne med at skære og slibe for at få den til at passe og det syntes jeg er mærkeligt men ja lad os nu se. Skal nok lave en vedio når jeg har fundet ud af det:)

Kommentér på:
Plov (belly pan) - Hyosung GT 650 N

Annonce