667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Triumph Styling Triumph Styling

Hey er ny inden for mc verdenen.. og sidder lige og kigger lidt på triumph chopper... så er det mit spørgsmål er..

hvordan sænker man en motorcykel??

Hvor skaffer man de stylings ting (styr, tank, sæde osv) (evt. links til hjemme sider)

Hva er den nemmeste triumph eller anden mc.. at lave om til en chopper??? vil ha den til at ligne en harley mest muligt!!

Og til sidst.. har søgt forum igennem og google.. meeen.. kan ikke rigtig finde noget.. så håber i vil hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Triumph Styling
  • #1   1. apr 2007 ebay er en god hjælp, men man skla jo lige vide hvad der kan passe sammen og hvordan

• #2   1. apr 2007 jepp.. det er det.. nogen der evt. kender en der har en chopper til salg.. ??

• #3   1. apr 2007 pas

• #4   1. apr 2007 Hej Kasper.
    Hvis du vil ha`den til at ligne en Harley......Jamen,så køb da en Harley. Det er dog trods alt dem der ligner en mest.
    Hvis du er ny på MC,så er det nok ikke en Triumph du skal gå efter,selv om de er klart federe end Harley.
    Hvad med en Yamaha XS 650, de ligner Triumph og lyder også fedt.Samtidig er de også olietætte,så du ikke behøver at skrue hele tiden.
    Når det er sagt, vil jeg gerne lige påpege at jeg ikke har noget mod Triumph. Har faktisk haft en del og da også BSA, Ariel og andre Englændere. Det er bare en god ide at være mekanisk minded når man vælger sådan en.
    Er selv mekaniker,og til trods for det har jeg da selv skruet en del midt i sæsonen,og det er ikke så fedt.
    MVH KIM.

Kommentér på:
Triumph Styling

Annonce