Andre forumemner med "Autosol"
Autosol?!
Hej, jeg har lige et spørgsmål ang. Autosol poleringscreme. I thansen har de både en som kan bruges til alt metal (den har de også mange andre steder) og så har de en der er lidt dyrere som hedder...
Hej, jeg har lige et spørgsmål ang. Autosol poleringscreme. I thansen har de både en som kan bruges til alt metal (den har de også mange andre steder) og så har de en der er lidt dyrere som hedder...
Skrevet af: Thorbjørn S - 30. jul 2016
Autosol
Sidder her og polere nogle dele op med autosol, og jeg synes her begynder at lygte ret kraftigt af det. Er det skadeligt for hjernen/lunger? Og er der nogle der har nogle tips til mere effektiv po...
Sidder her og polere nogle dele op med autosol, og jeg synes her begynder at lygte ret kraftigt af det. Er det skadeligt for hjernen/lunger? Og er der nogle der har nogle tips til mere effektiv po...
Skrevet af: Broaap - 14. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Tffg g 400 kr.
- Jysk bord og lille kommode 600 kr.
- Montage af loftlampe 400 kr.
- Afløbsslange til vaskemaskine 1.400 kr.
- Løbende vand i toilet 800 kr.
- Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 12
aug 2004
Følger: 13 Følgere: 55 MC-er: 5 Emner: 148 Svar: 1.671
maj 2009
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 64 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 210
maj 2009
mar 2017
Følger: 7 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
FØR billede
mar 2017
Følger: 7 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 30
maj 2009
Prøv det her, så tror jeg du kan fjerne de sidste rust pletter. Det er til chrom
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Sidste polering bør så efter min mening være et rigtig polering med en maskine, så man i højere grad får poleret fordybningerne væk! På længere sigt køber man sig meget tid, for man vil ikke skulle genpolere så ofte!
Problemet med at polere noget der er så anløbent som billede #6, er at der er en masse bitte små furer og fordybninger i metallet og der er her rusten vil danne sig igen og igen og sprede sig! Man kan faktisk tydeligt se det på #7, efter første polering, så er der stadig en masse meget små rustpletter, det er disse fordybningerne og derfor er de svære at polere!
Autosol