472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

omlakering omlakering

Hey gutter og gut-inder smiley går lidt og overvejer at få prilleren om lakeret...der er lidt skrammer og bagpå er der huller efter at passagerhåndtaget er blevet pillet af.
spørgsmålet er bare skal den bare være sort igen, eller har i et federe forslag? og kan det overhovedet betale sig at ofre penge på det nu når jeg trodsalt kun er begynder, og dermed nok skal få lavet et par dumme ridser alligvel :S ? hvad mener i er det smarteste?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  omlakering
  • #2   7. mar 2005 Hej

Jeg syntes at du har en rigtig fed motorcykel der. Farven er også fed til den, så hvis du vælger at omlakere den skulle det næsten være i samme farve. Jeg mener dog at det ville være bedre at gemme pengene til du må kører rigtig motorcykel, så har du da 3-4000 kr. mere at gøre med der. Jeg startede selv på en honda NSR125. Det kan bare aldrig betale sig at gøre noget ved de der maskiner. Sorry.

• #3   7. mar 2005 jeg er også nybegynder, jeg skal ha min lakket nu her.

Jeg får den malet mat sort, faktisk i samme farver som den nye blackbird, med sølv mat osv osv.

Jeg har den holdning at den skal være pæn at køre på, og det er jo heller ikk sikkert at du kommer ned at ligge hvem ved måske du er heldig...

Men tænk alternativt med farver..

Mvh Kristian D

• #4   7. mar 2005 ups, der skulle selvfølgelig stå se på..

• #5   7. mar 2005 tak for svarene drenge.....men tror jeg lader den være indtil videre....det kan være den får en omgang maling næste vinter
    men som Christian skrev så er det jo også rart at have lidt flere penge at gører med når der skal købes ny cykel smiley desuden er det slet ikke slemt med de par ridser der er...men jeg er bare for perfektionistisk til at have så meget som en rids fra autosol på min mc smiley men man skal selvfølgelig også se lidt fornuftigt på det...har jo kun min su at gører med i øjeblikket :S

• lars o
    lars o Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
    #6   11. mar 2005 det koster 3500 at få den lakeret og det er med det hele og plus dine kalibre bliver også malet

• #7   11. mar 2005 Lars O:

Hvor kan du få malet en MC til 3500 kr ???

Kommentér på:
omlakering

Annonce