472 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
omlakering omlakering
Hey gutter og gut-inder går lidt og overvejer at få prilleren om lakeret...der er lidt skrammer og bagpå er der huller efter at passagerhåndtaget er blevet pillet af.
spørgsmålet er bare skal den bare være sort igen, eller har i et federe forslag? og kan det overhovedet betale sig at ofre penge på det nu når jeg trodsalt kun er begynder, og dermed nok skal få lavet et par dumme ridser alligvel :S ? hvad mener i er det smarteste?
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 231
Jeg syntes at du har en rigtig fed motorcykel der. Farven er også fed til den, så hvis du vælger at omlakere den skulle det næsten være i samme farve. Jeg mener dog at det ville være bedre at gemme pengene til du må kører rigtig motorcykel, så har du da 3-4000 kr. mere at gøre med der. Jeg startede selv på en honda NSR125. Det kan bare aldrig betale sig at gøre noget ved de der maskiner. Sorry.
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
Jeg får den malet mat sort, faktisk i samme farver som den nye blackbird, med sølv mat osv osv.
Jeg har den holdning at den skal være pæn at køre på, og det er jo heller ikk sikkert at du kommer ned at ligge hvem ved måske du er heldig...
Men tænk alternativt med farver..
Mvh Kristian D
dec 2004
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 448
jul 2004
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 2 Emner: 90 Svar: 400
men som Christian skrev så er det jo også rart at have lidt flere penge at gører med når der skal købes ny cykel
dec 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 94
feb 2005
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 1 Svar: 14
Hvor kan du få malet en MC til 3500 kr ???
omlakering