526 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nedadvendte spejle - alternativer? Nedadvendte spejle - alternativer?

Hey allesammen !!

Jeg er igang med at opdatere min BMW, og ville i den anledning skifte mine sidespejl ud..

Jeg har længe forelsket mig i looket på de nedadvendte spejle, da jeg bestemt ikke bryder mig om "bar-end".

Men da gevindet sidder i kontrollen på styret, kan de ikke bare vendes ned ad ..

Er der tilfældigvis en venlig sjæl, med et link eller et alternativ som eventuelt spændes rundt om styret?

God søndag !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nedadvendte spejle - alternativer?
  • #1   1. maj 2016 Nøjes med venstre spejl, og monterer det i den normale holder, men blot nedefra

• #3   1. maj 2016 Jesper: jeg kan ikke montere den ned ad, da gevindet til sidespejlet er på toppen af "kontrollen", hvor blink lys kontakten m.m. sidder..

Ivan: tak for links, men jeg holder mig langt væk fra bar-end sidespejle.. smiley

• #5   1. maj 2016 Helt perfekt Ivan !! Det var lige præcis hvad jeg søgt smiley

• #6   2. maj 2016 Hvis du ikke vil have spejlene til at sidde for enden af styret, skal du huske at håndtag og konsoller skal af for at montere de der "lenkerender" (styrende) da de skal skubbes ind fra enden af styret.

• #7   2. maj 2016 Det er helt fint. Jeg vil meget hellere have det hele af og på igen, end at undvære mind håndtag, og gå på kompromis med stilen (kan ikke holde looket af bar-end ud smiley
    Fandt en løsning, hvor man spænder et nyt "beslag" med gevind, om styret, uden at man skal skille noget ad - plus at jeg kan beholde dem der sidder på smiley

Kommentér på:
Nedadvendte spejle - alternativer?

Annonce