622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

vinterprojekt. længere forgaffel? vinterprojekt. længere forgaffel?

Hey. her til vinter overvejer jeg at kigge lidt på en forlænget forgaffel til min marauder. jeg er helt klar over der skal papir på osv.

men da jeg ikke har kigget på noget lignende før. ville jeg høre om der er nogle der har styr på. hvor man skal starte med at kigge? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vinterprojekt. længere forgaffel?
  • #1   3. nov 2015 Se på hvad hvad Thomas krebs har fra AME. Hans hjemmeside hedder tekcoach.dk

• #3   3. nov 2015 Jeg har prøvet en chopper med lang forgaffel i USA, dog knap så lang som den på videoen. Mit råd vil være at prøve en maskine med lang forgaffel før du går i gang, for det styrer ad helvede til

• #4   3. nov 2015 Hvis du gerne vil have en lidt længere MC og ikke vil betale det vilde og er mere ude efter looket. Så køb en bred bro med 6 grader udlæg. Bare husk tüv på den. Og lave du lang gaffel burde du også have et 19-21 tommer dæk/fælg. Små fælge ser dum ud til lange cykler og cykler med lange gafler

• #5   3. nov 2015 Vil lige være ennig med Peter her, den kommer til at dreje af H til! Så hvis du kan prøve noget tilsvarende inden du bygger din egen om, så gør det. Ærgerligt at bruge en 10.000kr eller hvad det nu render op i, for noget du ikke kan holde ud at køre med.

Kommentér på:
vinterprojekt. længere forgaffel?

Annonce