1.250 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Maling af mc"
maling af mc
Hey. Er det noget nogen ved noget om :) Overvejer at male min Honda Blackbird, sort. Kan man få fat i de org. klistermærker og farvekode?? Og hvad mon det kan koste hos en automaler, vis man se...
Hey. Er det noget nogen ved noget om :) Overvejer at male min Honda Blackbird, sort. Kan man få fat i de org. klistermærker og farvekode?? Og hvad mon det kan koste hos en automaler, vis man se...
Skrevet af: Jan k - 20. aug 2011
maling af mc
Jeg går med ideen om at få lakeret min mc i sort. Er lidt træt af den sorte farve, og jaaa... enten skal jeg købe ny "blå" dragt for at passe cyklen bedre, eller også skal jeg male mc´en. Farverne ...
Jeg går med ideen om at få lakeret min mc i sort. Er lidt træt af den sorte farve, og jaaa... enten skal jeg købe ny "blå" dragt for at passe cyklen bedre, eller også skal jeg male mc´en. Farverne ...
Skrevet af: Allan E - 8. mar 2011
Maling af mc
nogen der ved hvad det ca koster , hvis jeg selv skiller og leverer hos maleren ???
nogen der ved hvad det ca koster , hvis jeg selv skiller og leverer hos maleren ???
Skrevet af: Allan L (Holbæk ) - 16. jan 2010
Spar penge på din forsikring
jul 2011
Følger: 10 Følgere: 223 MC-er: 2 Emner: 108 Svar: 1.372
mar 2013
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 50 Svar: 125
mar 2013
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
Han er satme dygtig han malede både stel og plastik på min gs 500 som ka ses i min profil
mar 2013
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 813
Maling af mc