971 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Fra én til dobbelt forlygte Fra én til dobbelt forlygte

Hej folkens,

med fare for at stille et dumt spørgsmål, så kan jeg simpelthen ikke lige regne ud, hvordan jeg kan skifte forlygte på min Bandit.

Idag har jeg den almindelige runde forlygte, der har én pære med ét stik, men jeg er faldet over en, der vil sælge en komplet styrkåbe fra en Kawazaki Z750, hvilket vil passe godt til mit lille projekt.

"Problemet" er jo så, at den har to lygter - eller i hvert fald har to pærer bag masken med to individuelle stik.

Findes der nogle adaptere/nemme løsninger for at løse dette problem?

Håber der findes en derude, der kan hjælpe mig lidt på vej smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra én til dobbelt forlygte
  • #2   1. jul 2014 Det bedste vil være at bruge dine eksisterende ledninger til at trække et par hjælperelæer - de kan så forsyne din nye dobbeltlygte. Husk sikring på den nye (hovedstrøm) til relæerne. Om din generator så kan følge med en helt anden sag.

• #4   2. jul 2014 Tak for de gode svar - jeg er vild med, at folk er så gode til at hjælpe hinanden herinde smiley

Er der nogen måde, jeg kan undersøge, hvorvidt min generator kan trække en dobbeltlygte? Kåben er jo ikke gratis, så det ville være ærgeligt at stå med en ubrugelig og dyr kåbe, hvis jeg kunne have undersøgt det først..

Mht. at trække nye ledninger, så lyder det som en opgave, jeg hellere må få en elektriker til at hjælpe med, men det lyder dog forholdsvis simpelt alligevel.

Kommentér på:
Fra én til dobbelt forlygte

Annonce