593 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nicolai A
Nicolai A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Gaffelben Gaffelben

Hejsa...
Fik min første maskine sidste sommer, en cbr600 f3, dejlig maskine!!! Glæder mig til første tur i år.
Allerede sidste år kunne jeg godt se den havde nogle stenslag på gaffelbenene (lidt en øjebæ), mit spørgsmål er så om der er nogen der ved om man kan få nogle stickers til gaffelbenene i stedet for at man skal splitte cyklen ad og sende dem til renovering??
PS. Fandt et par stykker, men de var jo ikke til at holde ud at se på, medmindre man køre cross.

Hilsen Nicolai.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaffelben
  • #1   2. mar 2014 Håber da det er på yder benet. Personligt ville jeg ikke begynde at "lappe" med klistermærker, men få det malet. Men du kan jo gøre som du vil, det er jo din mc smiley

• #2   2. mar 2014 Lidt fjollet at du ikke har ordnet det for længe side nu da du allerede sidste sæson vidste det smiley

• Nicolai A
    Nicolai A Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #3   2. mar 2014 Jojo... Selvfølgelig er den på den nederste del. Men kunne man få noget at sætte på ja så kunne jeg vente med at renovere dem til slut på sæsonen, der er jo også det der hedder økonomi...Hehe smiley der er jo mange ting der skal i hus når man sådan skal starte op fra scratch... Derfor nødløsning i første omgang

• #4   2. mar 2014 De mine gaffelben :).. Det kaldes forgaffel cover..

• #5   2. mar 2014 Prøv at kigge på E bay , motorcykelstickers , så dukker der nok ca. en million forskellige op , specielt i UK er der mange og de er relativt billige mvh

• #6   2. mar 2014 Vent til vinter, og få dem pulverlakeret. Og trøst dig med at du er den eneste der lægger mærke til skrammerne smiley

Kommentér på:
Gaffelben

Annonce