1.233 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

bitter på sig selv!!! bitter på sig selv!!!

Jeg vil lige dele dette med jer, er rimelig bitter på mig selv...

I kender alle sammen de der små fejl som begyndere laver... nu var det så min tur til at blive straffet... en af fejlene er at glemme at tage låse/kæder af cyklen...

Lige her for en halv times tid siden skulle jeg hjem fra noget møde, og jeg går fint ned til min mc, der holder parkeret lidt i mørket...

Jeg smider tanktasken på cyklen, hiver jakken på, og smider mig selv op på MC'en... får startet den, og triller så frem... Jeg når så ca. en halv meter frem før jeg hører et stort KRONK!!!

Det viser sig så at jeg valgte at sætte min kæde på baghjulet da jeg parkerede, og det havde jeg da fint glemt i de sene nattetimer...

Nu til skaderne...

Jeg har selv monteret en pyramid hugger på cyklen, og den tager heldigvis alle skaderne, den er slemt medtaget og helt færdig, men den stoppede da kæden inden den nåede til bagsvingeren og fælgen... så lidt taknemmelig kan man da være...

Det var lige mine sene natteberetninger, måtte lige ud med dem!!!

/Anders (der vist er blevet lidt mere opmærksom på om kæden er fjernet eller ej)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bitter på sig selv!!!
  • #1   20. jul 2006 hmm.. surt!

Du skal da være glad for den ikke var lænlet til en anden cykel:D

/Kristian

.. lænket til naboens cykel..

• #2   20. jul 2006 Låsen på forskiven glemmer jeg tit;). Og mærker det også tit;).

• #3   20. jul 2006 Tror vi er nogle stykker der på et tidspunkt har prøvet at glemme en lås på cyklen. Jeg gjorde det med min første cykel et par gange med en skivebremselås. Det er sgu ikke sundt for cyklen. Men lader til du er sluppet billigt. Mange gange vælter cyklen også når den stopper så brat, og så kan det blive dyrt.

Heldigt der ikke skete mere! Og tak for turen igår forresten. Det var sgu meget hyggeligt.

• #4   20. jul 2006 Et godt råd! Put tændingsnøglen ned i den lille "stof" pose som låsen er i! (skivebremselåsen!) Når så man vil starte cyklen, tager man posen op af lommen, og så tænker man nemlig: Det var da underligt? Hvor mon låsen er henne? NÅÅÅÅÅ JA, den sidder på cyklen! (Mvh. Dennis, der også har prøvet at glemme det, indtil hans bedre halvdel belærte ham om at huske ting!)

• #5   20. jul 2006 Jesper: ja tak for turen... jeg fandt lige en ny forlygte pære her til morgen smiley tager du med igen her torsdag aften?

og ja, er egentlig glad for at der ikke skete mere, bare lidt bittert at smadre kulfiber dele smiley huggeren havde "heldigvis" et par skrammer i forvejen, så det gør ikke helt så ondt på mig som hvis den havde været helt perfekt

• #6   20. jul 2006 Jeg ville jo gerne med imorgen, men er først hjemme tidligst klokken seks, og så skal jeg jo lige i tøjet og alt det, så det kommer godt nok til at knibe. Hvis bare den kunne strækkes til halv syv var der en chance for jeg kunne nå det, men det ser der ikke ud til at være stemning for.

• #7   20. jul 2006 ja ok... det var vist rigtigt... så må det jo bare blive en anden gang

tak for de forskellige kommentare, det hjælper at høre man ikke er den eneste spade i verden, når man lige har lavet sådan et stunt smiley

• #8   20. jul 2006 Det kan også være en fordel at have en skive lås med arlarm i - Så skulle den gerne nå at gå igang inden du køre - Det kan redde skiven.

• #9   20. jul 2006 Jeg har en reminder i skivelåsen - så når den bliver sat på trækker jeg reminderen op over styret...

• #10   20. jul 2006 jeg har en plastic tylle der passer på nøglen til skivelåsen, og når skivelåsen skal monteres, sætter jeg plastictyllen på tændingsnøglen, og når man vil sætte nøglen i tændingen med en tylle på så nåja ups..

• #11   20. jul 2006 Køb en skivebremselås med alarm.. så kan man hører den før man kører smiley

• #12   20. jul 2006 Jeg er mester i at "glemme" skivebremselås!
    Jeg har haft en snor på min lås, for at huske den... Skide smart tænkte jeg... Indtil, en krage har siddet og hakket efter snoren, med det resultat, at gashåntaget er gennemhakket...!!!!!!! (Hader den pipfugl) Tog derfor snoren af... hvorefter jeg lagde mig med mc´en... Nu er snoren på igen!!!!!!!!!!!!! ***GRRRRR****

"Pizzabager" Hvad er det for lås der findes med alarm ? Har du et link ?

• #13   20. jul 2006 kører også med alarm skivelås. mærket xena link: (link fjernet) . eneste ulempe er at denne lås ikke har 1 sek reaktionstid. når nøglen rører låsen begynder alarmen. så der er lidt larm i 2 sek smiley men virker ellers fremragende

• #14   20. jul 2006 OKey, men du kan vel bevidst slå den fra, når du piller låsen af... ? Eller larmer det altid, når du låser op

Kommentér på:
bitter på sig selv!!!

Annonce