1.274 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
SKAD og ombygning SKAD og ombygning
Hej.
I følge SKAD kan man lovligt skifte forgaffel fra f.eks Intruder 1400 til Basa (På intruder 1400) Såfremt motorcykelproducenten godkender dette..
Er det realistisk at få motorcykelproducenten til at godkende en ændring, og hvordan foregår det? Jeg vil gerne have en Basa forgaffel på min intruder 1400..
Paw
0 synes godt om
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.395
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.279
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 239 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.157
Ellers tror jeg sgu bare du skal skifte den forgaffel........hvis du ikke sladrer til nogen,ja så sladrer jeg heller ikke.
maj 2005
Skat står efterhånden til Bakken åben, Skagen Træf, Mosten, Kalø-vig, og alle andre steder for at få penge ind til den sidende regering.
Og det er IKKE kun HD der går efter nu, da de har set at der er endnu flere ombygget japanere end HDèr. Og det er = flere agfift penge via et system som ingen kan finde ud af, og som ikke fungere ordenligt pt. Men det fungere godt nok til de kan skovle peneg ind via mafia agtige metoder.
Og der er røget flere japaner i fælden pt. bla. en VS 1400.
Og midster den sin opriendelse, så kan du vinke forvel til den afgift, moms, osv. der er betalt.
så bliver den omvunderet - og så kan du ellers betale igen. (UDEN du kan gøre en skid)
Så at sige - "Det går ikke ud over mig"- "og de skal ikke bestemme over mig", osv. osv... er ikke bare naivt - men også utroligt dumt. (og kan være dyrt)
aug 2008
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
aug 2008
maj 2006
Følger: 7 Følgere: 17 MC-er: 3 Emner: 406 Svar: 933
maj 2005
Og en simpel googel søgning kan også hjælpe en til at se det......
Man laver ikke et task force team - som ikke ved hvad de laver.
Marius fra HD EU - sagde også at de ved en masse om HD, mere end normale dødlige
Alfons Å: både ja og nej. systemet er ikke færdig med at blive ændret - og de fleste af de ændringer der er kommer gælder for HD, da de japanske mc klubber og Touring nyt osv. ikke støtte op om hjælp til ændringer.
Hvis du vil slippe for alt - så køb en ombygget med TUV cyklen i Tyskland - der er synet i Tyskland. Tag den til DK, og betale afgift - så kan den danske stat IKKE gøre en skid ved det - de SKAL godkende den ifølge EU regler - da vi er medlem af EU og har fælles regler.
(DK skal dog tit lige lave en særregl fordi vi er særlig dumme i dk)
Derfor er jeg stor fan af EU - da de stille og rolig tvinger DK til at have samme regler som resten en EU. synsregler, kørekort, osv.
vi skal bare have skræmme partiene væk som "Dansk Dolkeparti" som vil have en mur omkring DK, og bestem ikke er fan af ændringer. Det var jo "meget bedre i gamle dage" :OP (år 1230)
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Emner: 56 Svar: 985
maj 2005
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 45
I SKAD har vi i 2010 startet en kampagne "The Freedom to build", som førte til at man også skattemæssigt kan ombygge uden at miste afgiften, men man skal følge reglerne. Læs mere på www.skad.dk under den røde motorcykel.
Paw spurgte om jeg kunne rådgive på området. Ja, det kan jeg, men naturligvis er intet gratis i dette liv. Godt Nytår!
SKAD og ombygning