SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig
Som så mange andre, vil jeg gerne have en MC der er en anelse unik. Og selvom jeg har kigget her - http://www.skad.dk/303-202_for-mc-kunder-af-skad.htm - er jeg stadig i tvivl.
Jeg vil gerne skifte forskærm, forlygte, baglygte, blink, styr (monteret i samme holdere) og sæde, på en MC fra 90´erne. (Altså hverken klassisk- eller veteran)
Ud over forlygte og baglygte, så står der i linket, at de resterende nævnte dele, IKKE er konstruktive ændinger.
Betyder det at jeg bare kan skifte dem, UDEN at være bange for at SKAT mener identiteten er skiftet?
Eller betyder det bare at jeg kan skifte de dele, uden at de skal godkendes - men at jeg stadig kan risikere at skulle betale en ny afgift?
Jeg beklager hvis det allerede står der. Men har snart fået så meget at vide, at jeg har svært ved at skille tingene ad. Har jo ikke lyst til at være tvunget til at betale en ny afgift, hvis de nævnte dele, kan udløse det.
Den der med at man kun må lave lidt om ad gangen, er ikke ligefrem håndgribeligt. For hvad er lidt?
maj 2008
Følger: 9 Følgere: 24 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 1.389
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
aug 2006
Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.020
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 118 Svar: 787
Men det er sgu da rart at planerne og drømmene ikke helt er skudt i sænk. :o) Var sgu tæt på at sælge den, da jeg troede man nærmest intet måtte :o)
okt 2006
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 149 Svar: 845
SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig