1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig

Som så mange andre, vil jeg gerne have en MC der er en anelse unik. Og selvom jeg har kigget her - http://www.skad.dk/303-202_for-mc-kunder-af-skad.htm - er jeg stadig i tvivl.

Jeg vil gerne skifte forskærm, forlygte, baglygte, blink, styr (monteret i samme holdere) og sæde, på en MC fra 90´erne. (Altså hverken klassisk- eller veteran)

Ud over forlygte og baglygte, så står der i linket, at de resterende nævnte dele, IKKE er konstruktive ændinger.

Betyder det at jeg bare kan skifte dem, UDEN at være bange for at SKAT mener identiteten er skiftet?
Eller betyder det bare at jeg kan skifte de dele, uden at de skal godkendes - men at jeg stadig kan risikere at skulle betale en ny afgift?

Jeg beklager hvis det allerede står der. Men har snart fået så meget at vide, at jeg har svært ved at skille tingene ad. Har jo ikke lyst til at være tvunget til at betale en ny afgift, hvis de nævnte dele, kan udløse det.

Den der med at man kun må lave lidt om ad gangen, er ikke ligefrem håndgribeligt. For hvad er lidt? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig
Kommentér på:
SKAD/afgift/identitet - en gang til for prins Knud - og mig

Annonce