2.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Xenon lys på Fireblade & Cbr 600 Xenon lys på Fireblade & Cbr 600

Har lige bestilt et sæt Bi-Xenon fra xenonkits.dk
med 8000 kelvin, til min og konens cykler.
Nogen af jer som har erfaringer med xenon?
Jeg mener bøder, blænder det meget,bliver i tit stoppet, funker det bare og tja jeres mening om dette på mc´er.

Ja jeg ved godt at det er ulovligt og jeg kommer sikkert direkte i helvede osv.............men jeg gør det sgu alligevel..............(Grin).................God weekend!

Mvh
Thor

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon lys på Fireblade & Cbr 600
  • #1   3. mar 2006 Hey. Det er fedt nok, jeg kører med det på bilen, hvad slags pære køre cbr'en med? H4?

Tror ikke politiet har så meget forstand på hvad det kræver. Jeg er endnu ikke selv blevet stoppet.

• #2   3. mar 2006 Ja de kører H4 begge 2

• #3   4. mar 2006 hej thor... jeg har xenon h4 9000 kelvin på min mc..og jeg vil sige det ser mega nice ud.man kan sagtens kende forskeld på xenon og thansens xenon loke a like pærer.. og bilisterne kan også bedre se dig.. så jeg syntes det er godt...ps spurgte en synsmand hvad han kente til xenon på mc....han viste ikke en skid smiley han troede det var lovligt.så vi må håbe politiet er lige så kloge.. smiley mvh bo.p

• #4   4. mar 2006 Jeg har kørt hele sidste seson med Xenon på en Zx6r, det er selvfølgelig en Stylingsting, at det ser useendets-mæssigt skide godt ud, men det giver altså betydligt mere lys - og af samme årsag vil det også have tendens til at blænde, især hvis dine lygteglas er af ældrer dato, ridsede ovs. Men jeg vil da foreslå at du just dit lys en anelse nedad, for at skåne dine medtrafikanter lidt. Men det er meget forskelligt hvordan lyset kommer ud af parabolen. Nogen lygter kan slet ikke magte det, der bliver det assymetriske lys "visket" ud. Det er bedst på Lygter med linser(de) der er lyskeglen styret 100%.

Nu har du jo også købt 8000 kelvin, det er meget passende i forb med Politi og syn, det er jo helt hvidt lyd med en snært af blå, istedet for 10000 og der over som er blå og over i helt violet, det skriger langt væk af xenon/ulovligheder:), og ser ikke nær så stilet ud som f.eks 6000-8000 kelvin. MEn det er jo lidt et gamble med om man bliver stoppet. Hvis dit lys ikke er alt for blåt, tror jeg ikke at det er så slemt. det variere lidt fra producent til producent..

• #5   12. mar 2006 Hej Thor.
    Har du ikke en kommentar til følgende sti: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=12844

• #6   12. mar 2006 I øvrigt en rigtig fin cykel du har dig der, du får lige en høj med på vejen!

• #7   1. maj 2006 Hvordan går det med dit Xenon projekt???
    Vil selv gerne have det på min cykel.

• steven j
    steven j Tilmeldt:
    jan 2010

Følger: 1 Svar: 1
    #8   5. sep 2010 Hej. Har xenon på min sv 1000, hvilket jeg er utroligt glad for. Har kørt en sæson, og har kun fået ros, da jeg er let at se i trafikken. Har aldrig fået afvide at de blænder, eller givet andre problemer. Rigtig god idé.......MEN inden du bestemmer dig, skal du vide at jeg lige er blevet stoppet af politiet til træf, og det kostede mig en bød og en tur til syn, netop pga. af lygterne.

Kommentér på:
Xenon lys på Fireblade & Cbr 600

Annonce