{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Xenon på mc? {{forumTopicSubject}}

Hey!

Jeg overvejet at pimpe min mc hyosung op med en xenon forlygte.

Jeg ved at de ikke må bruges til langt lys, men er der andre regler jeg har overset?

Jeg har overvejet denne pakke:
(link fjernet)

Men der er også en pakke med Bi-xenon? Og jeg aner ikke hvad forskellen er?
(link fjernet)

- Peter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xenon på mc?
  • #1   15. aug 2009 Hvis din lygte ikke ar lave til Xenon, så må du ikke montere det på din mc. Selv med kørelys blænder du de modkørene med den forkerte lygte. Men er jo op til dig om du vil køre ulovligt eller ej. Kan ikke se andre forskelle på de to sæt ud over at der står den ene har både nær og fjernlys. Og der står der ikke noget om i det billige sæt-

  • #2   15. aug 2009 Nej jeg vil sku ikke køre ulovligt. Det var derfor jeg tænkte om det virkelig var så nemt bare at smide det på og kører.

    Men mange tak for svaret. Jeg vil vente til næste sæson før jeg finder ud af noget med en som har forstand på skidet.

    Tak.


  • #3   15. aug 2009 xenon lys er næsten altid ulovligt når den ikk er født med det desværre...

    bixenon betyder at der både er langt og kort lys, ligesom en h4 pære, hvis din mc bruger h7 eller h1 kan du nok ikk få bixenon


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.887
    #4   15. aug 2009 Man kan godt få Halogenpærer som er meget hvide. Det gør det lovligt at køre med noget der ligner Xenon - og så blænder du ikke folk...

  • #5   15. aug 2009 Hvis du læser nederst på de sider du selv linker til står der at:
    OBS.
    Ulovlig til brug på offentlig vej ifølge dansk lovgivning. Varen sælges til brug ved shows/Udstillinger. LysXperten / DanishCarDesign kan ikke holdes til ansvar for eventuelle overtrædelser/Bøde ved ulovlig brug af HID/Xenon.


Kommentér på:
Xenon på mc?

Annonce