Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Farvekode på FZ1 hvid [b]Hej alle sammen.[/b] Der skulle vel ik være nogen der ligger inde med farvekoden på den perlemors hvide, som bruges...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. jul 2016
Visninger:
565
Nyt Sæde Hej Står og overvejer et nyt Sæde (tænker gel)men hva er bedst sargent, org gel sæde eller et hel 3. Det skal kunne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2015
Visninger:
1.230
Öhlins bagdæmper TIL SALG Nogen som kunne være interesseret... http://www.motorcykelgalleri.dk/marked/Tuning/146367-yamaha-fz1-ohlins-bagdaemper
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
906
Julegave idéer Hej folkens. Jeg har lidt lækkerier til salg... ;-) Tjek annoncerne i min profil. Go jul...!! http://www.motorc...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. dec 2013
Visninger:
549
Glædelig Jul Jul, sne og frost står for døren - men mon ikke foråret allerede rykker i os, det tror jeg! Håber i alle får en rigt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. dec 2013
Visninger:
1.151
Tuning af bæstet:o) Hey Gutter. ' Jeg går og leger lidt med ideen om at "modde" fzéren her i løbet af vinteren. I første omgang regner...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
1.313
Ophørsudsalg.... :-/ Www.tg-motor.dk
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. aug 2013
Visninger:
813
Mødes til træf....??!! Prøver lige igen, igen, igen iår... ;-) Nogen der har lyst til at mødes, kan vi evt. gøre d. 17/8 på fyn... Der e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2013
Visninger:
558
Ture i det midtjyske? Er der nogle her der kører ture i det midtjyske - tænkte på at lave en lille/stor fællestur - eller to - start i Viborg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jul 2013
Visninger:
594
EZ-Glider Så er den landet - EZ-Glider til smøring af kabler... Andre der har prøvet den? Ved Michael har ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jun 2013
Visninger:
318
Styrdæmper ? Thomas skrev tidligere om styrdæmper på en FZ1'er - har aldrig oplevet wobbling (heldigvis) - hvad er jeres erfaringer ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jun 2013
Visninger:
1.209
Ny FZ1-N ejer Ny her i den lokale FZ1 gruppe - lidt betrængt med nye indlæg - så 'here we go' Havde god tur fra det midtjyske, ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2013
Visninger:
1.526
indkøring med eller uden db-killer? Jeg synes lyden er mest behagelig med db killer i potten. Er der effektforskel? har nogen prøvet begge indkøringer på m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. nov 2012
Visninger:
2.450
Mødes til træf....??!! Prøver lige igen iår... ;-) Nogen der har lyst til at mødes, kan vi evt. gøre d. 18/8 på fyn... Der er gratis adg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2012
Visninger:
1.015
Ivans Fuelcut eliminator Hey Folkens. Nogle der har erfaringer med Ivans fuelcut eliminator?? Overvejer det meget, men vil lige høre om der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2012
Visninger:
721
Hjejletræf 1 april 2012 <b>SÅ ER DER DØMT HJEJLETRÆF </b> Palmesøndag den 1. april 2012 skal motorcyklerne luftes igen. For der åbner vi Hjejl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. mar 2012
Visninger:
544
Farvekode på stel Hej er der nogen der kender farvekoden på stellet på en FZ1 08???
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2012
Visninger:
1.031
Olie... Hej drenge og piger, skal lige hvilken olie i sværger til når der skal skiftes eller hældes ny olie på "knallerten". G...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2012
Visninger:
886
hvor tamt er det lige at tigge http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=16638.0
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2011
Visninger:
926
Mødes til træf....??!! Jeg prøver li med et nyt indlæg, så kommer den ud til alle : Har i lyst til at mødes og sparke lidt dæk? evt fredag ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jul 2011
Visninger:
985

Annonce