{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Godt træt af at høre om... {{forumTopicSubject}}

Michael Laudrup og alle hans meninger. Er det kun mig der er irriteret over vi nu skal til at plages med noget så ligegyldigt som russisk fodbold? Sidste gang var fanme om en næsten ukendt spansk klub, Getafe - og straks blev det hele Danmarks kæledigge klub - nu er det pludselig Spartak Moskva vi skal bombes med. Helt ærligt er jeg osse ligeglad med han opkøber ejendomme i København og han er udsat for en Terror løgn osv osv...
Avis overskrifterne vælter jo ned over os ...

Respekt for manden da han spillede fodbold, han var fantastisk men nu, du godeste....

Nå skulle bare lige af med noget galde, sorry.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godt træt af at høre om...
  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 15
    #1   28. sep 2008 Jeg kunne heller ikke være mere ligeglad med, hvordan han klarer det i Rusland. Vor Herre til hest altså.

• #2   28. sep 2008 Jeg vil da være med på bold-bitch-bølgen.

Kan det være at rigtigt at vi skal vente 2 år på at vores uduelige landstræner smutter fra posten?
    Bør trænere ikke blive fyret efter mange års mangel på resultater. Ligesom Laudrup var han sikkert en udemærket spiller men det gør jo altså ikke manden til træner.
    Jeg ser aldrig landsholdskampe for man ved jo på forhånd hvordan det kommer til at blive.
    Vi kommer bagud, manden vælger så at skifte en spiller ud omkring 85énde minut og vi taber alligevel.

kom nu!

• #3   28. sep 2008 Alt om fodbold er da vel ligegyldigt uanset smiley

Kim

• #4   28. sep 2008 Hvad er fodbold?????????

• #5   28. sep 2008 Sjovt nok skal man kunne modtage signal fra en eller anden obskur TV Kanal ,for at se det Danske landshold`s udekampe.Men nu skal vi belemres med Russiske "superliga"kampe........????
    Eller er det bare mig der synes at det er "lidt" underligt......

• #7   28. sep 2008 Michael hvem?

• #8   28. sep 2008 Formel hva'?

• #9   29. sep 2008 Ja, det er typisk dansk.

Diverse TV-kanaler er sågar så alsidige i deres dækken af sportsnyheder at de har oprettet deciderede Sports-kanaler - jeg vil være så fræk at kalde det intolerante Fodbold-kanaler.

Jeg er så træt af Viasat-sport - de sender gud-hjælpe-mig genudsendelser af fodboldkampe imellem 2 fuldstændig ligegyldige hold i et eller andet land man aldrig har hørt om. Eller de såkaldte "klassiske" boksekampe - det er også til at brække sig over..... gab !

DR, TV2 og alle de andre er så forbandet ensformige og kedelige, hvad angår sport - fodbold, fodbold, fodbold - også lidt mere fodbold, håndbold, håndbold og til slut fodbold - og det var så sportsnyhederne....

Hvad med DTC, VM i gokart, DTM, VM i Superbike, GP, EM i diverse MC-klasser, Motocross, VM i ATV og alt andet der har noget med benzin og er for rigtige mænd - nej ingen interesse. Heller ikke mange af de kendte kørers deltagelse i velgørenheds race såsom F1-drengenes slåskampe i Gokart - det er særdeles underholdende. (kan ses på Engelsk TV i januar).

Min holdning til fodbold og håndbold er: Giv dem en bold hver, så behøver de ikke at rende rundt og slås om den.

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
Godt træt af at høre om...

Annonce