Godt træt af at høre om... {{forumTopicSubject}}
Michael Laudrup og alle hans meninger. Er det kun mig der er irriteret over vi nu skal til at plages med noget så ligegyldigt som russisk fodbold? Sidste gang var fanme om en næsten ukendt spansk klub, Getafe - og straks blev det hele Danmarks kæledigge klub - nu er det pludselig Spartak Moskva vi skal bombes med. Helt ærligt er jeg osse ligeglad med han opkøber ejendomme i København og han er udsat for en Terror løgn osv osv...
Avis overskrifterne vælter jo ned over os ...
Respekt for manden da han spillede fodbold, han var fantastisk men nu, du godeste....
Nå skulle bare lige af med noget galde, sorry.
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 15
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 192 Svar: 2.416
Kan det være at rigtigt at vi skal vente 2 år på at vores uduelige landstræner smutter fra posten?
Bør trænere ikke blive fyret efter mange års mangel på resultater. Ligesom Laudrup var han sikkert en udemærket spiller men det gør jo altså ikke manden til træner.
Jeg ser aldrig landsholdskampe for man ved jo på forhånd hvordan det kommer til at blive.
Vi kommer bagud, manden vælger så at skifte en spiller ud omkring 85énde minut og vi taber alligevel.
kom nu!
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.725
Kim
jun 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 73
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 238 MC-er: 5 Emner: 32 Svar: 1.155
Eller er det bare mig der synes at det er "lidt" underligt......
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 853
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.183
apr 2006
Følger: 14 Følgere: 100 MC-er: 5 Emner: 94 Svar: 1.442
Diverse TV-kanaler er sågar så alsidige i deres dækken af sportsnyheder at de har oprettet deciderede Sports-kanaler - jeg vil være så fræk at kalde det intolerante Fodbold-kanaler.
Jeg er så træt af Viasat-sport - de sender gud-hjælpe-mig genudsendelser af fodboldkampe imellem 2 fuldstændig ligegyldige hold i et eller andet land man aldrig har hørt om. Eller de såkaldte "klassiske" boksekampe - det er også til at brække sig over..... gab !
DR, TV2 og alle de andre er så forbandet ensformige og kedelige, hvad angår sport - fodbold, fodbold, fodbold - også lidt mere fodbold, håndbold, håndbold og til slut fodbold - og det var så sportsnyhederne....
Hvad med DTC, VM i gokart, DTM, VM i Superbike, GP, EM i diverse MC-klasser, Motocross, VM i ATV og alt andet der har noget med benzin og er for rigtige mænd - nej ingen interesse. Heller ikke mange af de kendte kørers deltagelse i velgørenheds race såsom F1-drengenes slåskampe i Gokart - det er særdeles underholdende. (kan ses på Engelsk TV i januar).
Min holdning til fodbold og håndbold er: Giv dem en bold hver, så behøver de ikke at rende rundt og slås om den.
Mvh
Thomas E
Godt træt af at høre om...