Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KBC Hjelm ??
  • #1   25. sep 2008 nej... er det ikke dem t-hansen sælger... mener jeg... har en bekendt der har testet deres topmodel og han sagde at der fik man en virkelig god hjelm til prisen.

mvh Offslow

• #3   25. sep 2008 jeg har også altid kørt agv.... og nu bliver det i fremtiden med en schuberth i carbon... skulle komme i morgen...... det er ens hovede... sgu noget af det vigtigste man har så man må jo godt ofre lidt på at passe på det...

mvh Offslow

• #4   25. sep 2008 Fik god omtale her: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=49421

- passede ikke til min knold (hjelm mere cirkelrund end hovedet, så trykkede i pande og nakke...), men føltes såmænd ganske lækker.

--
    er6n '07

• #5   25. sep 2008 ja det er en underlig form den hat har jeg fiken ariel i stedet for og det spiller max

• #6   26. sep 2008 Jeg køre selv med en KBC XP3 Hjelm og har ikke fortrudt 1 sek.
    Komforten er super rimelig støjsvag og lækkert blødt stof som er nemt at rive ud og vaske.
    Så hvis man ikke vil ud og bruge 3-4000 på en hjelm så køb sådan en og få næsten lige så god en hjelm.

• #7   26. sep 2008 jeg har også en KBC hjelm til min supermoto, og den er fandme lækker, pasformen er perfekt, og så ser den fed ud. God kvalitet.

( skal lige siges jeg fik min hjem fra USA, så min er ikk købt ved Thansen )

• #8   26. sep 2008 Jeg har også en KBC XP3 hjelm, og er ganske godt tilfreds men den, fin pasform og ikke det store støj i den
    Efter min mening en god hjelm til en rimelig penge

• #9   26. sep 2008 Kbc er en super lækker hjelm til prisen, er rigtig glad for min.
    Den har perfekt pasform, og et kanon klik system til visiret.
    Topmodellen til 2299 i thansen har scnell 1 godkendelse som topmodellerne fra Arai og Shoie osv.
    At en stor kæde som thansen sælger dem ser jeg kun som en fordel, det gør at prisen er super skarp

• #10   26. sep 2008 Jeg købte en KBC VR2 i USA og har ikke på noget tidspunkt fortrudt det. Pasformen er kanon, den har alcantara indtræk hvilket er virkelig lækkert at have få, og så tager visirskift kun et øjeblik. Designmæssigt synes jeg også deres hjelme er kanon fede. Alt i alt et kvalitetsprodukt der vil fremad i verden!

Kommentér på:
KBC Hjelm ??

Annonce