Held i uheld. Psycho-oplevelse {{forumTopicSubject}}
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7926
Kom kørende fra Slangerup mod Roskilde(værebro) i bil.
Kørte efter en lastvogn, og overvejede kraftigt at overhale ham på vej ned mod Ølstykke-krydset, men lod være fordi jeg der ikke var sindsygt meget plads og jeg havde trailer på...
Et stykke efter ølstykke-krydset er en bro og lidt før den bremser lastvognen foran mig pludselig. Man sidder lidt i sine egne tanker, men jeg lægger mærke til at en lastvogn, der kommer mod os fra Roskilde, holder på tværs eller noget...
Det hele går lidt stærkt og jeg bremser temmelig meget... Pludselig er hele luften fyldt med støv og rester af lastbil.
Jeg kommer senere i tanke om at der stod en mand oppe på broen, han så godt nok forvirret ud....
Men det viser sig at dækket sprang på lastvognen og chaufføren mistede herredømmet over den, kørte tværs over vores vejbane, høvlede autoværnet ned og fortsatte direkte ind i bropillen.......
Fuck og helvede hvis jeg havde overhalet lastvognen foran mig, så havde jeg røget lige ind i fronten på ham....
Held i uheld... Bropillen sad lige til højre for chaufføren som slap uskadt.... Hvis man ser bort fra den choktilstand han var i... Ligesom chaufføren i lastbilen foran mig som også var temmelig chokeret da han sad på 1. parket da døden kom rullende over i vores vognbane...
Ingen kom noget til, hvilket må siges at være et mirakel....
Stod og tænkte på hvor tit jeg kører på MC på den strækning...... Og så tænkte jeg pludselig på pandekager... Sjovt nok....
Pas på jer selv derude
jun 2006
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 5 Emner: 19 Svar: 594
Griner lidt over at der på siden står: Vi kender vejen..
feb 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Emner: 462 Svar: 8.356
godt der ikke skete noget med nogen ........
Held i uheld. Psycho-oplevelse